Ik wil vanavond wraps eten, maar waar kan ik ze allemaal mee vullen? Wie heeft er een lekker niet te moeilijk recept?
Ik koop vaak een zak thaise wokgroenten en dan wat stukjes gebakken kip erdoor. Zelf doe ik er nog taco saus bij, dan kan iedereen het er zelf op doen. Maar zure room oid kan ook.
ik doe het met kip en dan paprika, lenteui, geraspte wortel en dan een zoete saus erover. Die kun je kant en klaar kopen van knorr.
Waar mijn vriend en ik gek op zijn: In de vriezer van de Lidl liggen mexicaanse groenten. Daar zit al een smaakje aan. bak je op, gooi er een blikje kidneybonen bij en laat dit even warm worden. Daarna vul je de wraps met de groenten en bonen. Die rol je op, leg je in een ingevette ovenschaal en gooit er (oude) kaas overheen. Dit zet je zo'n 10 minuten in een oven die voorverwarmd is op 200 graden. Als de kaas lekker knapperig is, haal je ze eruit en doe je er wat chilisaus bij En nog vegetarisch ook!
sla, gegrilde stukjes kip, mais en rode ui. sla, gegrilde kip, paprika, mais gegrilde kip, uitje, mais, paprika, champignons , je kan er heel veel kanten mee op. sla , gerookte plakjes kip met groene pesto. sla , philadelphia en dan gerookte zalm. eigenlijk kan je ze met van alles en nog wat vullen, ook qua saus maakt het niet zoveel uit. smakelijk eten!!
HIer heel simpel gehakt of kip. En dan met zo klein zakje wrap saus erdoorheen. En dan kan je kiezen gewoon van die wokgroente. maar wat ik het lekkerste vind gewoon sla, met tomaat en paprika (paprika trouwens mee gebakken met gehakt dan) en dan erin doen. En zo potje losse wraps saus erbij.
zakje wokgroenten, stukjes quorn, burritomix erdoor en op het laatst nog een flinke klodder creme fraiche erdoor roeren. Kaas op de wraps en saus erover (evt. nog wat rode saus van oldepaso oid)..
Rucola sla, gerookte makreel, tomaat, rode ui. Sausje maken van mayonaise en sambal.... heerlijk!! Of Rucola sla, komkommer, tomaat, gerookte zalm, feta kaas. Wraps insmeren met kruidenkaas.
kip, zakje kruidenmix voor wraps oid, creme fraiche, en als je het in de wrap gaat leggen, nog een beetje knapperige sla er bij tussen.. de creme fraiche maakt het lekker romig, de sla lekker fris en knapperig.. succes! ennuh... geloof dat wij ze morgen maar weer moeten eten mmmmm
Pandanrijst, gemarineerde kipstukjes, tomaat, komkommer en champignons. Dan een beetje chilisaus erover
Wij vullen de wraps altijd aan tafel. Zo maakt iedereen zijn eigen wrap. Ik maak altijd kip met een zakje fajitamix Guacamole (zelf maken met avacado, ui,knoflook,roodpepertje,tomaat) Beetje mais Kidneybonen Rijst Sla Tomaat Kaas Dit zet ik in bakjes op tafel, de wraps 5min in de oven en dan kan iedereen de wrap maken op zijn eigen manier.
ik eet wraps op de volgende manieren: met schaorma, sla, komkommer en natuurlijk knoflooksaus gehakt rullen, roerbakgroenten erbij, cremfraiche erbij, kruiden naar eigensmaak. stukjes kip bakken, ui en paprika erdoor, pot tomaten/pastasaus erdoor en zelf kruiden
rucola, lamsvlees (lapjes of filet), komkommer, tomaat, paprika, tzatziki ... een recept van Weightwatchers en een grote hit bij ons thuis