wel, men vriend en ik speelden een PC spelletje (Monstersgame ; oorlog tussen vampiers en weerwolven) waarbij we tot dezelfde clan behoorden. Een vriendin van me die het ook speelt organiseerde een mini-clanmeeting en hij was er ook. We gingen allemaal samen naar een overdekte rommelmarkt kuieren (moeder vriendin werkt daar) en hij kwam steeds naast me lopen ( "onopvallend" ) om te babbelen, omdat ik er alleen liep tss al de andere koppeltjes en hij was ook single. We konden goed babbelen en hebben de dag erna weer afgesproken, en dan tja , van het 1 kwam het ander hé . Een 3 weken erna had ik een bungalowtje geboekt voor mij en men hond, ff midweekje weg en hij is meegekomen - meteen ook test of het samen wel klikte. En dan een 3 maand erna ben ik bij hem ingetrokken .. Nu ondertussen 6 maand samen
Heel standaard in de kroeg, hij was een vriend van een kennis. Ik geloofde er nooit in, maar het was écht liefde op het eerste gezicht.
GEWELDIG tmf chat! nog nooit gehoord super! hahaha Ik heb mijn vriend in een jeugdhuis leren kennen maja hij had een vriendin... hij was daar de leiding! hahaha maja toen hebben we gekust en toen heeft hij het uitgemaakt met die vriendin even later hadden wij wat en toen weer uit en toen weer aan! hahaha
Via de ex van mijn zus. Hij was een vriend van hem en ineens kwam ik daar erg vaak op bezoek en hij ook! Dat is nu zo'n 10 jaar geleden. Later bleek dat ik als 11 jarig meisje al bij hem op taekwondo had gezeten en dat hij de "sukkel" was die ik met mijn vrienden altijd uitlachte!
Via het motor forum, ik was nog bezig met lessen en kletste heel wat af daar, toen op msn gekletst en toen een afspraakje gemaakt, het was liefde op het eerste gezicht voor allebei en na 4 maanden woonden we samen.
Ik op vakantie in venezuela! Hij was de duik instrukteur! Na 9 dagen vroeg hij of ik bij hem wilde komen wonen! Ben naar nl teruggegaan om mijn werk op te zeggen! En 2 maanden later woonde ik bij mijn venezolaan! Nu zijn we alweer 9 jaar verder!
We zaten allebei bij een auto club. We hadden allebei nog een relatie. Hij had ruzie met zijn (ex) vriendin en kwam langs de club en had zo iets van wat moet zo'n leuke meid met zo'n eikel van een vriend en dat zei hij ook tegen zijn toen beste vriend. Toen hij het uit had kwam hij wat vaker langs ( ik nam hem niet waar ) En hij is toen via zijn vriend en mijn vriendin er achter gekomen dat ik het ook uit had. en als ik opbezoek was bij hun dan kwam hij ook steeds. en ik wilde nog steeds niks van hem. Want ik had zo iets wat moet ik met hem toen die toemaligge vriendin kwam vertellen dat hij mij leuk vond. Toen heeft mijn ma en die vriendin gezegt je kunt toch eens wat leuks gaan doen dan zie het wel. ik zo nee ik ga niks met hem alleen doen. Toen hadden we besloten om met zijn 4 dan maar wat te doen. Er na hadden we afgesproken om met vrienden van mij te gaan stappen. Toen zei die vriendin hij vind jou echt leuk dat zie je gewoon aan hem. En van het een kwam het ander. nu zijn we 5 jaar en 3 maanden samen.
Wil geen roet in het eten schoppen, maar er was hier al eens een topic over 8) zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Maar ik doe gewoon weer vrolijk mee . Ik hem hem leren kennen op school toen ik in de 2e klas van de mavo zat. Allerlei info over hem zien te vinden samen met vriendinnen, en uiteindelijk toch maar naar hem gebeld . Toen zat ik ondertussen alweer in 3 mavo, hij 5 atheneum. Dus toen hebben we eigenlijk pas elkaar leren kennen. Ondertussen alweer ruim 8 jaar saampjes!
In december 2005 vroeg ik hem een vuurtje naast Albert Heijn (koopavond, weet het nog goed) en in december 2008 wierp ik zijn baby
ik heb mijn man aan de waterkant gevonden toen waren we 15 en nog steeds bij elkaar zelfs we zijn aan de waterkant trouwfoto's gemaakt waar we elkaar hebben gevonden
Ik wilde mijn tante toevoegen op msn, maar maakte een tikfout.. en daar was hij Bleek ook nog in de buurt te wonen
Eh...eigenlijk via internet. Hij had mijn msn adres van zn neefje gekregen die ik kende. Zijn neefje vond mij wel leuk en had mn email doorgegeven om ff een goed woordje voor em te doen.
Hier heel cliché: In de discotheek Tummetje wat leuk! Haha, dat is echt wel de grappigste manier die ik ooit gehoord heb!