Babii vind het echt zo goed van je meis! Jij bent echt bezig met strijden voor de mmmeisjes. Wat een hork is die presentator zeg pff met zn stomme opmerkingen, ja maar mensen kunnen toch ook een auto kopen misschien moeten ze maar ff sparen!!! Oh haha haalt me het bloed onder de nagels vandaan.
Mooi artikel meis, heel goed gedaan! Alleen die kwal aan het einde... bah bah! "moet je maar eerder beginnen met kinderen" Ik was 23 toen ik de pil wegsmeet stumperd!
Babii, goed gedaan meis! Ik was bezig met een petitie maken nog voor jij hem geopend had (had dit aangekondigd in een ander topic), voordat ik hem plaatste zag ik dat je me voor was, en was het zinloos er nog 1 te open. Maar we hebben hetzelfde doel voor ogen , en als je hulp nodig hebt, je mag me altijd pb-en! Maar wat een achterlijke vent op het laatst! Hij kan zeker makkelijk zeggen! Hij heeft zeker al wél kinderen! En wat nou te laat begonnen! Hier lag de pil al op mijn 19de in de prullenbak! Arrogante kwal dat het is!
Ik kan daar ook zo boos over worden, Sammie! Net alsof IVF alleen maar nodig is voor vrouwen die op hun veertigste pas besluiten dat ze een kindje willen. Wat een nitwit zeg!!! Heeft totaal geen levenservaring zo te lezen... zielig stuk vreten!!!!
Hey meiden, Die man is niet zo erg hoor . Heb hem zelf gesprokene n hij zei al aan de telefoon: ik moet erg kritische vragen stellen, want iemand van de VVD zou dat ook doen. De beste man was zelfs helemaal voor de IVF behouden, maar doordat de VVD niet kwam opdagen of niet kwam, geen idee. Moest hij dus deze vragen stellen.... Zo ik duik me bed in, want heb net mijn oom gecremeerd dus heb een hectisch dagje gehad.
Babii, ik kom net deze topic tegen. Nog eentje gestart? Gaaf om het interview te lezen. Domme opmerkingen zul je altijd houden, want de hele situatie is oneerlijk. Logisch ook, want wij zitten er middenin en die daar in Den Haag duidelijk niet. Marnat, dank aan je mannetje voor het op youtube zetten van het interview. Ik vond Erikjan erg sterk.
Jeetje knap hoor! Respect om toch zoveel te doen. Ik zat vanmorgen hart van Nederland te kijken en daar kan je ook nieuws feitjes doorgeven. Is dat mischien een idee? Ik weet dat een van de presentatoren die meezong bij het songfestival ook zwanger is geraakt via icsi. Maar al knap wat je allemaal al voor elkaar hebt!
Dat artikel is er dankzij Freya gekomen hoor . Bedankt voor de complimenten en het doorsturen van de petitie!
Goed stuk hoor!! Ik heb IVF behandeling 1 erop zitten en voor ons zou dit betekenen dat we geen recht hebben op meer kinderen. Wij zijn door een fout van een arts 8jr bezig geweest om zwanger te worden en dan lukt het dmv IVF eindelijk wel en dan zouden we ons nu neer moeten leggen bij 1kindje omdat het niet via de natuurlijke weg zou gaan..... Dan ga ik die arts aanklagen en aansprakelijk stellen voor mijn 8jr onvruchtbaar zijn!
@Sloppy: Je IVF behandelingen komen op 0 te staan na een zwangerschap van 12 weken of langer Je hebt nu dus weer 3 behandelingen tegoed!
Hey, Ik heb het RTL nieuws gezien, leuk dat het Babi was om in het nieuws te zien. Knap hoor meid en goed gedaan! Blij dat er wat eerlijkheid over het hele gebeuren de wereld wordt ingestuurd! Liefs, Misty
Is allemaal via Freya hoor, niet via mij . RTL benaderde Freya, omdat er iemand een verslag hierover schreef. Was een aardige vrouw alleen de verslaggever zegt tegen me: wat ben je jong om aan kids te beginnen. Ik zeg: kijk daar is je eerste vooroordeel, weet jij überhaupt waarom ik nu al aan een kindje begin? Vertel zegt ie, dus ik het uitgelegd en toen was het ooooooooo..... Mensen hebben nog steeds in hun hoofd dat alleen mensen van in de 30/40 IVF/ICSI ondergaan, maar dit is helemaal niet zo!
Ja joh mensen hebben zo snel vooroordelen. Overigens was het vroeger heel normaal om jong aan kinderen te beginnen, als je 30 was en begon, dan was je al 'oud'. Ik vind het echt heel erg goed dat je je zo inzet tegen het bezuinigingsplan. Het is echt te hopen dat het plan niet doorgaat. Groetjes Jolanda
Chessertje, heb je de link al rondgestuurd? Dan help je ook. Babii, jij werkt nu met Freya samen en daarom heb jij een klein stukje op tv verteld. Heel goed van je! Het is heel lastig om vooroordelen en de maatschappelijke overtuigingen om te buigen.