Lieve Kylian* 3 jaar zou je morgen worden 3 jaar dat we je al missen 3 jaar dat ik al denk hoe zou je nu geweest zijn 3 jaar al een pijn in mijn hart 3 jaar waarin er zoveel is gebeurd 3 jaar al waarin ik je elke dag mis Lieverd maak er een mooie dag van met al je vlindervriendjes en vriendinnetjes en weet papa en mama missen je nog iedere dag veel liefs en een hele dikke knuffel papa en mama
Lieve Kylian*, Maak er een gezellige boel van daar waar je ook mag zijn.. 3 is toch wel een hele mooie leeftijd hoor... Voor je papa en mama en broertje en zusje een hele dikke knuffel..
Lieve Kylian, Gefeliciteerd met je 3e verjaardag lieverd! Maak er een mooie dag van daar waar je mag spelen met je vlindervriendjes. Heel veel sterkte voor je pappa, mamma en broertje en zusje op deze moeilijke dag. Want ze zijn natuurlijk heel verdrietig dat ze deze bijzondere dag niet met jou samen mogen vieren. Weet dat we allemaal aan jullie denken! Liefs, JOsien
Lieve Kylian*, Gefeliciteerd met je 3e engeltjesverjaardag! En heel veel sterkte voor jou papa en mama op deze moeilijke dag voor hun...dikke knuf!
hoi lieverd heb je je ballonnen gezien? ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad met je vlindervriendjes en vriendinnetjes oh wat was het moeilijk vandaag (vragen ons af of je een dondersteen zou zijn) heel veel kusjes van ons allemaal dag lieverd ik spreek je weer @meiden bedankt voor de lieve woorden dit blijft me heel veel goeds doen veel liefs debby
Kylian* gefeliciteerd met je 3e verjaardag. Heb je er een mooi feestje van gemaakt?? Lieve Debby, het blijft een moeilijke dag hè. Maar ik weet zeker dat Kylian* trots is op zijn familie. Hele dikke knuffel voor jullie. Liefs Miranda.