Mijn iPhone was gevallen, ik heb een verzekering erop dus heb hem oplaten sturen via de KPN winkel waar ik hem heb aangeschaft. Hij is niet meer te repareren dus na 3 weken zonder mobiel, kreeg ik vandaag een nieuw toestel. Thuis zag ik dat er lijmresten aan de achterkant op het Apple logo zit, Dit heb ik zo goed als eraf kunnen halen. Ook zag ik dat er stof onder de lens van de camera zit.. Als ik foto's maak zie ik het niet.. Heel eerlijk gezegd heb ik geen zin om m'n mobiel weer te moeten missen want ik denk als ik er mee terug ga dat hij dan weer opgestuurd word.. Maar ik irriteer me er wel aan haha.. Wat zouden jullie doen
Hahaha ik zat me laatst al af te vragen wanneer je weer een telefoon- of briltopic zou openen. Ik zou teruggaan, puur alleen zodat je hier over een paar weken weer een update over kan schrijven
Teruggaan.. Je zegt dat je telefoon niet meer te maken was en je een nieuwe hebt gekregen, wel vreemd dat er dan lijmresten op de achterkant zitten.. Plus stof in de camera hoort ook niet, is een teken dat de telefoon open is geweest of niet goed dicht is. Waarom weet ik dit.. werk toevallig op repair center van Apple
Ik zou teruggaan Ook al zie je er nu niks van kan t toch zorgen voor problemen op de langere termijn Erg zorgvuldig van de reparateur als je t mij vraagt D.ynafix?
Klopt ook, dit is een refurbishd toestel.. Ik heb Apple gebeld en hun vertelde dat elke iPhone die voor reparatie word vervangen altijd refurbishd is.. Alleen de voor en achterkant zijn dan helemaal nieuw.
Apple zelf! Mijn oude toestel is via E-repair naar Apple gestuurd en hun hebben een nieuwe terug naar KPN gestuurd..
Ja, dat is wel vervelend, ik weet ook niet hoe vaak je 'm gebruikt natuurlijk. Anders misschien zo'n heel goedkoop toestel voor de tussentijd?
Mijn scherm was onlangs kapot bij mijn iphone. Ook naar kpn. Het was wel een winkel waar er monteurs klaarzitten en gelijk naar je telefoon kijken. Ik heb ook een verzekering en kreeg voor 50 euro eigen risico gelijk een nieuwe mee.
😂😂😂😂 als er zp awards waren kreeg zij er een voor meeste topics openen over hetzelfde onderwerp en meest gestarte topics. Ts, nog nooit gezien (en ik zie 30-50 refurbished op een dag) maar ik zou teruggaan.
Vreemd, als wij een toestel vervangen krijgt de klant een nieuwe telefoon, geen refurbishd toestel.. En e-repair stuurt de telefoons niet naar Apple, weet ik uit ervaring..