Oké, een beeeetje geïnspireerd op het andere topic, maar toch weer heel anders. (dus liefst geen discussie daarover ) Ik las het woord 'k*tkapper', en ik dacht 'weetje, misschien is dat nog niet eens zo'n slecht idee!' Ik kan het zelf 'daar' niet goed zien, en snijd me ook nog eens om de haverklap! Gewoon iemand die het lekker bijscheert/waxt/figuurtje in maakt of whatever. Zou waarschijnlijk het lef uiteindelijk niet hebben om het te doen, maar ik heb me wel even geamuseerd met de gedachte aan m'n schaamhaarstyist. Waar zouden jullie wel een mannetje voor willen hebben?
Ik wilde altijd kapper worden, maar met de opleiding gestopt. Ik was echt een kutkapper! Geen talent ervoor
Tja als je de randjes goed bijwerkt en trimt is er toch niets aan de hand. Stinkt alleen zo bij sommige dames
@ Lucia, goed idee, ik kan het nu allemaal niet eens meer zien en doe het op de tast, ook niet echt veilig met scheermesje
Ik wil een PA!!!! maar dan 1 die echt wel alles doet hihi Die me huis schoonmaakt me was wegwerkt en me af en toe heerlijk masseert ik denk dan ongeveer aan zo'n iemand ... https://encrypted-tbn0.google.com/images?q=tbn:ANd9GcTZIrZqpPRUkFQnUPLlgT94FHfds4cs4MKjFLF3h-Ysk2DWvoWJ
Ik heb een vacature voor een: - AfvoerputPrutVerwijderaar - KattenbakKuiser - AutoRuitIJsEliminator ..zoiets?