Bij de onderwerpen in de forums staan een soort gesprekswolkjes (hoe noem je dat?). Soms zijn ze grijs, dan weer roze, sommige zijn geel en sommige hebben er een stip in staan. Maar wat betekent het allemaal?? Ik heb geprobeerd er proefondervindelijk achter te komen, maar dat werkt niet echt.
Een roze wolkje daar zijn nieuwe berichten die jij nog niet gelezen hebt. Een bruin (donkergrijs) wolkje daar zijn geen nieuwe berichten die jij nog niet gelezen hebt. Een grijs (lichtgrijs) wolkje is een topic dat gesloten is. Een geel wolkje is een topic waar veel antwoorden in gegeven zijn. Een geel wolkje met een klein dingetje erin is een topic waar veel berichten in geplaatst zijn en jij een bericht in geplaatst hebt. Een geel wolkje met een envelopje erin is een topic waar veel antwoorden in zijn en nieuwe berichten heeft die jij niet gelezen hebt. Zoiets is het geloof ik uit mn hoofd ! Er was ooit een lijstje met alles geloof ik met plaatjes etc erbij! Zal nog eens zoeken!
Oke fijn! Heb dit nog wel gevonden, maar is niet wat ik bedoelde! Alleen heb geen zin om verder te zoeken, weet ook niet verder waar ! Bekijk bijlage 28003 Die laatste met dat kleine dingetje (geen idee wat het is eigenlijk) kan je ook in het roze/geel krijgen ! Succes ermee in ieder geval! Misschien dat iemand anders hem wel kan vinden ! Liefs, Hanneke!