Bah ik baal :(

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Haaaiii
    Ik baal enorm . Ben dit jaar begonnen met verkorte deeltijd HBO-V opleiding .. En morgen is mijn 1e stagedag.

Man week in buitenland
    Kind 40 graden koorts
    Mama moe van de hele dag zeulen en zorgen en diarree luiers verschonen

m'n schoonmoeder komt morgen oppassen want hij kan niet naar de crèche. En daar voel ik me schuldig over. Weet niet zo goed wat ik moet :(

Ze past overigens heel vaak op dus ze kennen elkaar goed . Maar waarom dit op mijn 1e stage dag

Hij is ook met stil . Halve avond gehuild dus zal wel een pittig nachtje worden

ik moest het even kwijt want lig nu in bed te piekeren . Wou heeeel vroeg naar bed aangezien ik 6 uur op moet . Maar lig nu te malen

Heelpppp :(

2. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Oh nee wat ontzettend rot voor je. Kent hij Oma goed? Dan zal ik me niet zo zorgen maken, die 1e dag stage vliegt vast voorbij, en door alle indrukken hoop ik dat je je moeheid even vergeet. Succes morgen met je 1e dag, en beterschap voor je ventje, en nu ogen dicht, relax! Slaap lekker...

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

Dank je mm7 ....

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Dat is balen ja!

Maar je zegt het zelf, ze kennen elkaar goed. Dus dat zal heus wel goed komen morgen. Misschien komt het ook doordat je zelf nu zo moe bent, dat je er wat negatiever tegenaan kijkt.

Lekker gaan slapen, niet meer malen, en morgen lekker stage lopen!

Heel veel succes en toch ook plezier!

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Da's niet fijn nee! Maar hopelijk dat de nacht mee gaat vallen en je kleintje morgen een stuk beter voelt. Misschien dat je morgen overdag nog een paar keer kan bellen tussendoor?? Veel sterkte en succes vannacht en morgen!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    Komt goed! Geniet van je stage! Waar ga je stagelopen!!
    Morgenavond kun je weer met je kleine man knuffelen!

7. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Dat is inderdaad balen zeg.
    Maar kindjes kunnen zo van heel erg ziek en 40 graden koorts naar geen koorts en weer actief veranderen, dus wie weet is morgen het leed al weer geleden en heeft je zoontje een leuke dag met oma.

En je zegt al zelf dat hij oma heel goed kent, dus opzich is hij wel in goede handen, ook al wil je liever zelf bij je zieke kind zijn.
    Maar om nou gelijk je eerste stagedag af te bellen is niet zo'n goede binnenkomer denk ik.

Succes voor morgen en beterschap voor je zoontje.

Deel Deze Pagina