Ik vertrouw dit beide opa's en oma's toe, hier is het alleen zo dat onze dochter er niet zo goed mee omgaat (of ze mag gewoon te veel van opa en oma dat kan ook ) Hier heeft ze afgelopen weekend een nachtje geslapen bij opa en oma en op 1 of andere manier denkt ze dan dat ze daarna niet meer naar ons hoeft te luisteren. Logeren betekend hier dus letterlijk een paar dagen "vechten" om haar in het gareel te krijgen. Maar goed ervaring leert ook dat dit steeds minder wordt namate ze ouder worden (als ik onze zoon als referentiepunt neem tenminste)
Gewoon doen waar je jezelf het prettigst bij voelt! Ik zou het een ene keer wel doen en een andere keer niet, ligt er maar net aan hoe ik er op dat moment over denk. Mijn zoontje gaat regelmatig logeren bij de oma's en vind dat geen enkel probleem. Het idee dat hij dan zover van je vandaan is vind ik wel een kwestie... maargoed hij is in goede handen toch! Wij kregen vorige week de vraag of mijn zoontje (en zijn neefje van 3) in mei met hemelvaart een midweek meemogen met mijn schoonouders naar zeeland. Ook zodat wij onze handen 'vrij' hebben ivm drukte binnen ons bedrijfje en ik dan 6 maanden zwanger ben. Heb eerlijk gezegd dat ik daarover na moet denken, niet dat ik denk dat hij het niet leuk zal vinden, integendeel! Ik denk dat hij het prachtig zal vinden... maar weet niet of ik zelf 5 daagjes zonder hem kan
Doen waar jij je goed bij voelt. Ik persoonlijk zou hem meegeven aan mijn ouders maar absoluut niet met minn schoonouders.
Nee. Ik zou het niet willen, niet leuk vinden en niet doen Dan zou ik zelf mee gaan, maar ik zou er niet tegen kunnen als één van mn ukjes zover zonder mij zou zitten. Als ze groter zijn en het zelf aangeven prima. Komende jaren houd ik ze lekker bij me