Bij mij was het twijfelachtig of de geplande inleiding met 42 door zou gaan ivm drukte. De avond voor de geplande inleiding is de vk gekomen voor een extra controle en heeft voorgesteld de vliezen door te prikken in de hoop dat ik spontaan zou bevallen. Ik wilde graag poliklinisch in het zkh bevallen onder begeleiding van mijn eigen vk en kraamverzorgster. Ik had geluk want er was een kamer beschikbaar en het breken van de vliezen bracht de bevalling op gang. Wellicht dat je dit een optie vindt om met je vk te bespreken. Heel veel succes alvast!
Vlinder1981, succes vandaag of morgen! Hopelijk heb je gauw een gezond babietje in je armen 😍
Bedankt voor alle reacties! Uiteindelijk is de bevalling SPONTAAN begonnen net na maandagmiddernacht om 00.30! Op dinsdagochtend om 11.31 hebben wij onze zoon Max in onze armen mogen sluiten! Dus uiteindelijk zonder inleiding en wél op dinsdag 😃😃 Na 2 nachten mochten wij naar huis waar wij nu volop genieten (en herstellen). Wat betreft mijn koortslip die ik dus nu had tijdens de bevalling: ik heb de tips hier ter harte genomen en vooral de alcoholtip heeft geholpen! Nogmaals bedankt. Groetjes!
Haha wat grappig dat is dus vlak na je bericht! Super fijn dat het zo gegaan is. Gefeliciteerd en geniet er lekker van!