Brr, begint echt enorm spannend te worden, ben ondertussen 37 + 4 dagen. Ik heb regelmatig last van rugpijn, krampjes, steken in mijn vagina (tijdens een wandelingetje daarnet viel ik bijna flauw van de pijn). De baby beweegt wel nog vrij goed. Maandag nog controle gehad bij gynaecoloog. Toen ze mijn baarmoedermond/ontsluiting wilde voelen, voelde ze direct z'n kopje zitten en ze zei dat hij wel heel laag zit. Omdat dat voelen enorme pijn deed, spande ik me teveel op en kon ze niet zien of het al verstreken is of ik al ontsluiting heb.. heb ook bijna constant een harde buik. Ik slaap ook al een paar dagen verschrikkelijk. Ze vertelde me maandag ook dat ik een strepto B bacterie heb, en dus antibiotica moet tijdens de bevalling (2 x om de 4 uur). Dus ik wil niet te laat zijn in de bevallingskamer. Begint echt stressie te worden. Voila, ben ik toch even mijn verhaaltje kwijt. Bedankt om het te lezen.
Heel veel suc6 met de laatste loodjes! Helaas voor jou valt er helemaal niks over te zeggen wanneer je gaat bevallen. Gewoon als je denk dat het begonnen is je aanmelden bij het zk ( liever paar x te vroeg als later met ab die je moet krijgen)
Ik zit hier net zo in spanning.. Maandag ook voor controle geweest, en hoopte ook van de gynaecoloog te horen hoe het er voor stond en of we hem al snel kunnen verwachten (mijn gevoel zei dit) . Helaas kunnen ze dit natuurlijk niet voorspellen en kan het zo gebeuren of nog op zich laten wachten tot 42 wkn. Geduld hebben dus maar. Ik heb ook de heledag door veel harde buiken, en vind ook dat hij nog veel beweegt. Je zal denken dat de vele bewegingen aangeven dat ze het nog maar al te lekker hebben daar binnen. Spannend Spannend
Ter 'geruststelling' die van mij bewoog net zoveel als normaa de dag van de bevalling hoor en hopsa Savonds om 23.00 begon het spektakel! Succes allemaal met de laatste loodjes.
Ook mijn dochter was tijdens de bevalling druk bezig met aarde verschuivingen hihihihi vk dacht dat ze wel rustiger zou worden tijdens de bevalling.... Nou hier dus net even niet.... Nu 34 weken zwanger van onze zoon en benieuwd hoe deze zich gaat bewegen tijdens de bevalling