Problemen met posten, alleen op deze site met mn nieuwe laptop

Discussie in 'Over deze site' gestart door maartje84, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Op deze site heb ik regelmatig - vaker wel dan niet - dat als ik een reactie wil posten, er letters niet op het beeldscherm verschijnen, of dan dat er steeds enkele letters missen.

Op mijn oude laptop had ik dit niet, slechts op mijn nieuwe.
    Maar op andere sites heb ik dit probleem niet en ook in het programma word heb ik dit niet. Hebben jullie enig idee of er instellingen zijn de ik kan aanassen? Want dit verpest echt mijn zin om hier iets te gaan posten

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee, geen idee wat dit kan zijn.
    Heb zelf ook een hagelnieuwe laptop maar nog nooit problemen op dit forum.
    Heb je geen pc techneut in de buurt?
    Elmo

3. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    techneut zegt dat het eventueel aan de draadloze verbinding kan liggen, maar oude laptop op dezelfde verbinding had dit probleem niet en op andere sites heb ik dit probleem niet...

Iemand een ideeeeeee???

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb wel eens problemen met het posten met de nieuwe IE8 dan moet je op compatibiliteitsweergave klikken (naast je adresbalk staat een papiertje in tweeen gescheurd dan) daar moet je op klikken en dan komt het goed, maar goed dat was het probleem op mijn eigen forum ik weet niet of het bij jou van toepassing is..

Anders zou ik zeggen ga eens terug naar de winkel en surf naar deze site samen met ze, dan kom je er wel uit!

Deel Deze Pagina