hallo, pasgeleden vroeg ik mij af of er een mogelijkheid was voor een chatroom hier op de pagina maar omdat daarn iet genoeg animo voor was kon dat jammer genoeg niet nu keek ik net hoeveel mensen er online zijn op deze vroege morgen en toen vroeg ik mehet volgende af kan het dan niet dat als je op degene zijn naam klikt die dan online is dat je dan een gesprekje kunt voeren? net zoiets als bv het kwekken bij hyves? dacht dat is toch weer anders dan een chatroom? groetje calimero
ja maar msn is toch weer wat anders, hebben jullie dan niet dat er bepaalde mensen hier op het forum zijn die je een beetje in de 'gaten'houdt zeg maar en dat je daar weleens iets tegen zou willen zeggen kijk als je hyves of msn doorgeeft onhul je je anonimieteit en ik vind het persoonlijk wel prettig om anoniem te blijven snappie?
Nee niet perse, maar dat heb je met 'chatten' ook niet perse, als die persoon geen zin heeft om te antwoorden. Ik denk dat dit t meeste in de buurt komt van wat je wil, anders weet ik t ook niet