Och haha ik zat al te denken wat is dat nou. Ik zou een bezoekje brengen aan de pedicure en gelijk mooi lakje op je nagels. Dan zien je voeten er gelijk mooier uit hoor. Niet alle voeten zijn hetzelfde. En dan zo nu en dan epileren of harsen als jij dat nodig vind. Meestal vinden we bepaalde lichaamsdelen persoonlijk lelijker...terwijl andere mensen het vaak niet zien.
Elke douchebeurt even met een puimsteentje erover. Elke avond insmeren met vaseline. Nagels goed bijhouden met knippen en nagellak bijhouden. That’s it for me.
Ik ga ook regelmatig naar de pedicure (mijn schoonzus). Ik heb heel droge voeten, eelt en kloofjes op mijn hielen. Heel lelijk maar de pedicure houdt het een beetje netjes. Zij zegt trouwens dat zo’n vijl alleen maar meer eelt veroorzaakt. Je haalt het weg maar door de wrijving maakt je huid meer eelt aan en zo blijf je bezig. Crèmes zijn volgens haar beter. Wel opletten als je zwanger bent. Even de bijsluiter lezen.
Ik zal het even navragen. Ik zie haar vanavond. Ik zal ook even vragen welke stof dat ook alweer was die slecht kon zijn bij zwangerschap. Dat weet ik niet meer.
Ik gebruik een paar keer per jaar zo'n gewone rasp, verder goed scrubben. Zo zijn mijn voeten nog een beetje toonbaar, al blijven ze lelijk vind ik
Ik heb mijn schoonzus even een appje gestuurd. Nu wilde ik het zelf ook weten ook, haha! Zij gebruikt altijd Gewohl of Eucerin. Scholl kun je beter niet gebruiken als je zwanger bent omdat daar salicylzuur in zit.
Bedankt! Dan kan ik morgen gelijk één van die crèmes halen. Mocht er 1 niet helpen probeer ik weer een andere.
Ja dat is zich wel waar, maar ik zie soms echt wel mooie voeten/tenen, daarbij vallen die van mij in het niet. Ik hou van lange tenen (figuurlijk dan ) en ik heb dikke stompjes, tenminste zo voelt het . Mijn oudste heeft dezelfde soort tenen, mijn jongste lange tenen, zo mooi!
Dames bedankt voor de tips! Minder schuren en meer smeren is dus de beste keuze. Vaseline had ik nog wel in huis (welke moeder niet hahahaha) dus maar meteen begonnen. Naar de pedicure wil ik ook weer gaan, volgende maand dan maar.
Mijn pedicure zegt dat je het beste de voetcreme van de lidl kunt nemen en dan degene met ureum. Volgens haar de beste en is ook nog eens niet zo duur.
Ik ben toevallig vanmiddag weer bij de pedicure geweest. Mn eigen pedicure heeft telkens geen plek dus nu bij een ander geweest. Beetje spijt van.. volgende keer toch wat verder rijden voor een goed aangeschreven pedicure. Heb de afspraak al ingepland voor over 5 wkn. Dan laat ik zowel op handen als op voeten gellak zetten. Zeker op Mn voeten heb ik er dan een week of 6 geen omkijken naar! Mijn tip is dus pedicure