@mamabri ,Ik ben stewardess. Als we in de lucht hangen mogen ze natuurlijk uit, platte schoenen aan. Begrijp me niet verkeerd, het past ook echt bij het uniform en ik draag ze graag. Als er een reden is waarom hakken medisch gezien geen goed idee zijn, krijg je vrijstelling.
ik dacht al, Zoe is stewardess, haha. Toch blijf ik het raar vinden dat het nog steeds min of meer verplicht is, die hakken.
Een vriendin van mij had ook kalknagels en is weg gegaan door er Vicks op te smeren. Klinkt heel raar met werkt echt. Is op internet ook wel wat over te vinden.
Ja volgens mij is het een standaard product van ze. Je moet wel degene met ureum hebben. Ze hebben 2 types.
En voor degene met sokjes aam in bed met vaseline. Doe je dat dan iedere avond? Ik vind dat zo warm. Voeten insmeren met zo'n crème vind ik daarna ook niet meer fijn lopen, zo glad en wat glibberiger/zweterig?
Ik doe die sokjes niet aan hoor. Smeer mijn voeten in en ga slapen. Als ik 's nachts eens wakker wordt en moet opstaan, is het wel ingetrokken.
Ik gebruik klovencreme van de etos wanneer mijn voeten droog zijn, binnen een paar dagen heel zacht, daarna af en toe voor onderhoud.