Zoon jarig, maar niet thuis

Discussie in 'De lounge' gestart door Ennas86, 15 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Mijn zoon is vandaag 7 geworden. En dit is het eerste jaar dat hij niet thuis is op z'n verjaardag. Hij is op vakantie met z'n vader. Hardstikke leuk natuurlijk!
    Maar vind het stiekem toch wel een beetje moeilijk nu...

2. prisje22

prisje22 Fanatiek lid

4 mei 2012
    1.137
    21
    38
    .
    ken het me voorstellen ondanks dat ik nog geen mama ben maar van harte gefeliciteerd met je zoontje:) waneer komt hij terug?

3. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Och wat moet dat vervelend zijn! Snel samen zijn verjaardag vieren als hij thuis is! Succes!

4. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Gefeliciteerd meid!
    Hopelijk heb je vandaag voldoende afleiding en heeft je zoon toch een hele fijne verjaardag !

5. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!! De mijne is ook vandaag 7 geworden.
    Hij is wel thuis maar het feestje hebben we vorige week al gevierd ivm vakanties. Vandaag ga ik er nog wel een leuke dag van maken met een taartje maar geen feestje. Wanneer ze de volgende week bij hun vader zijn krijgt hij nog een feestje daar.

Vorig jaar was het andersom, toen was hij op z'n verjaardag bij zijn vader en ik vond dat best moeilijk hoor. Ben uit frustratie een extra dag gaan werken (en heb toen ook echt een hele lange werkdag ervan gemaakt) en thuis heel sneu in m'n uppie een stukje taart gegeten.

6. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

16 jun 2010
    572
    104
    43
    Totaal niet vergelijkbaar. Maar mijn zoon is volgende week dan jarig. Alleen opa en oma zijn op vakantie. Tijdens zijn geboorte hebben ze ook gezegd wij kunnen voor de verjaardag nooit onze vakantie verzetten vanwege dat zij altijd rond deze tijd willen.

Wat ik wil zeggen ik snap je gevoel er achter.
    Vandaag was ik wel verdrietig met idee dat zij hem nooit kaarsjes zelf zien uitblazen. :(😭

Deel Deze Pagina