Mijn zoon is vandaag 7 geworden. En dit is het eerste jaar dat hij niet thuis is op z'n verjaardag. Hij is op vakantie met z'n vader. Hardstikke leuk natuurlijk! Maar vind het stiekem toch wel een beetje moeilijk nu...
ken het me voorstellen ondanks dat ik nog geen mama ben maar van harte gefeliciteerd met je zoontje waneer komt hij terug?
Gefeliciteerd meid! Hopelijk heb je vandaag voldoende afleiding en heeft je zoon toch een hele fijne verjaardag !
Gefeliciteerd!!! De mijne is ook vandaag 7 geworden. Hij is wel thuis maar het feestje hebben we vorige week al gevierd ivm vakanties. Vandaag ga ik er nog wel een leuke dag van maken met een taartje maar geen feestje. Wanneer ze de volgende week bij hun vader zijn krijgt hij nog een feestje daar. Vorig jaar was het andersom, toen was hij op z'n verjaardag bij zijn vader en ik vond dat best moeilijk hoor. Ben uit frustratie een extra dag gaan werken (en heb toen ook echt een hele lange werkdag ervan gemaakt) en thuis heel sneu in m'n uppie een stukje taart gegeten.
Totaal niet vergelijkbaar. Maar mijn zoon is volgende week dan jarig. Alleen opa en oma zijn op vakantie. Tijdens zijn geboorte hebben ze ook gezegd wij kunnen voor de verjaardag nooit onze vakantie verzetten vanwege dat zij altijd rond deze tijd willen. Wat ik wil zeggen ik snap je gevoel er achter. Vandaag was ik wel verdrietig met idee dat zij hem nooit kaarsjes zelf zien uitblazen. 😭