Hallo dames. Herkent iemand dit? Ons kindje (5 maanden) heeft een knobbeltje onder zn tepel. Vrij hard en niet te zien als je de tepel niet inknijpt. Ik heb mezelf helemaal gek gemaakt door Google... volgende week hebben we een echo maar misschien kan 1 van jullie me even gerust stellen tot die tijd en had jullie baby dit ook.
Hier had de oudste zelfde soort bobbel tussen schedel en hoofdhuid. Was vetbultje. Verdween niet maar viel met groeien (van t hoofd, hij heeft geen haar daar) steeds minder op .
Bedankt voor je reactie! Hier ook 2 vetbultjes op het achterhoofd. Maar da's niets ergst. Dit is veel kleiner en harder.
Die van zoon was best groot en heel goed zichtbaar, ik zat al in paniek bij de huisarts toen. Herkende t niet als gewone vetbult vanwege formaat. Pas na zijn vierde was het hoofd groot genoeg om t vetbultje niet te laten opvallen
Ja ik zou ook paniek hebben. Bij S. Zie je het niet als je er niet aan zit. Alleen als je de tepel inknijpt dus. Toevallig ontdekt tijdens het spelen..
@GroeneBomen als ik in het Engels zoek kom ik veel meer herkenbaarheid tegen stelt me toch iets gerust haha