Welke bollen/zaadjes planten?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 2 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    We willen meer kleur in onze tuin.. Het is nu vreselijk kaal en dor..
    We hebben geen groene vingers.. Wat doet het altijd wel goed?
    En wat kunnen we nu planten voor een kleurrijk voorjaar/winter?
    Op Kelten hof kan je veel kopen zie ik..
    Willen hoge kleurrijke bloemen. Herfstasters? Die zie ik op de Kelten hof d echter niet..
    Wie heeft zin om mee te denken en te helpen?
    Fijn als het op Kelten hof online beschikbaar is want wil daar vd week een boel bestellen...

2. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Herfstasters staan hier nu mooi in bloei.. En winterviolen bloeien nog wel even en zijn niet moeilijk.. Voor het voorjaar kun je nu bollen planten van sneeuwklokjes (die komen als eerste op), narcissen, tulpen, blauwe druifjes.. Kijk ook eens bij de vaste planten, die zijn nu vaak in de aanbieding (want uitgebloeid), maar die komen volgend jaar gewoon weer op. Hortensia's en fuchsia's zijn vrij makkelijk bijvoorbeeld... Verder kun je van het voorjaar nog een en ander zaaien en eenjarige plantjes bij zetten...

3. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Zet de Hortensia echter niet in de buurt van een boom zoals een spar, laatstgenoemde trekt alle voeding uit de grond, en dan sterft Hortensia af.... (Is bij mij gebeurd, mijn moeder heeft de bijna dode Hortensia uit de grond getrokken en bij haar op het balkon in een cementkuip nieuw leven ingeblazen, hij is nog bijna 1 meter doorsnede geworden!

Deel Deze Pagina