Dag dames, Na een week met goede voorweeen te hebben gelopen was het eigenlijk over gisteren. Ik heb lekker door de stad gelopen en vandaag begon het weer. Nu heb ik dus vanaf vanmiddag "echte" weeen. Van de verloskundige moet ik nog even afwachten tot ze om de 5 minuten komen. Ik ga der dus vanuit dat ze de baby gewoon laten komen en niets meer tegen gaan houden nu. Het is wel spannend! Opzich vind ik het leuk als ze nu komt, alleen is ze natuurlijk eigenlijk nog te klein. Ik moest mijn verhaal even kwijt! Groetjes
Alle verloskundigen in nederland moeten zwangeren met weeen onder de 37 weken officieel doorsturen naar het ziekenhuis. Je wordt dan niet meer geremd (dit is tot aan 34 weken), maar je moet dus wel in het ziekenhuis bevallen. Kwebbel
Spannend! Maar ik hoop eigenlijk voor je dat je kleintje nog ff een weekje of 2 blijft zitten. Dit is echt beter voor hem/haar! Ben bevallen met 36+3 dagen en onze kleine heeft een hele moeilijke start gehad en dit kwam echt doordat hij te vroeg kwam. Dit is misschien een uitzonderlijk geval, maar je weet maar nooit! Heel veel succes!
Ik dacht eerst ook dat ik naar het ziekenhuis moest en meteen onderzocht moest worden ofzo, maar de verloskundige zei dat ik moet wachten tot de weeeen regelmatig en om de 5 minuten komen. Dan komt er een verloskundige kijken en wordt ik 'overgedragen' aan het ziekenhuis. Zelf ben ik de zwangerschap wel een beetje zat maar ik ben idd bang dat het niet helemaal goed gaat met de baby..
ook al beval je te vroeg, er is hele goede zorg voor te vroeg geboren kinderen. maak je maak je geen zorgen, maar ga wel naar het ziekenhuis als je gaat bevallen succes meid
Onze zoon is geboren met 36 weken en 5 dagen in het ziekenhuis in stuitligging na een natuurlijke bevalling. Na 24 uur standaard observatie mochten we beiden naar huis. Alles was meteen goed. Dus het hoeft niet te vroeg te zijn, als ze alles maar goed in de gaten houden. Succes !