Wat is leuk?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Me988, Jul 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Me988

Me988 Actief lid

Apr 28, 2013
    303
    149
    43
    Female
    NULL
    Mijn vriend is binnenkort jarig en weet voor zichzelf niks te vragen dus wil wel wat voor onze kleine puk. Leuk natuurlijk!! Maarja wat dan?
    Kinderwagen en box krijgen we al, babykamer gaan we natuurlijk samen uitzoeken. Wat is nou leuk om te geven? Rond de 100 euro?
    We hebben nog niks dus je zou zeggen keuze genoeg!

2. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

Jan 20, 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda
    Maxicosi ?

Mooie deken en laken

Boxkleed en wat boxspeeltjes?

Misschien een groot pakket samen stellen met rompers, hydrofielen, luiers, crème .

Mooie wikkeldoeken?

3. Me988

Me988 Actief lid

Apr 28, 2013
    303
    149
    43
    Female
    NULL
    Maxi cosi vond ik ook al leuk idee maar je hebt als je combi wagen koopt vaak actie met maxo cosi erbij enz

Boxkleed krijgen we ook:p
    Deken laken vind ik niet zo leuk om te geven
    Pakket misschien wel leuk idee!
    Wikkeldoek er misschien in?

4. Thauma

Thauma Fanatiek lid

Sep 14, 2011
    2,127
    1
    36
    NULL
    NULL
    Misschien volgende keer in je topic even iets zeggen over 'wat is leuk aan man cadeau te geven' ofzo :)

Ik zou toch iets doen wat toch een beetje op je man is toegespitst. Iets waar hij leuk met de kleine mee kan spelen straks (hoeft niet in de eerste week gelijk nodig te zijn natuurlijk). Het is wel de verjaardag van je man natuurlijk. Misschien iets voor op zijn fiets (zitje / kar oid) of een camera om de eerste foto's te maken oid. Wel uk-gerelateerd, maar toch leuk voor je man.

5. Me988

Me988 Actief lid

Apr 28, 2013
    303
    149
    43
    Female
    NULL
    Ja dat wil ik ook wel doen ja iets voor hem, maar dat is dus zo lastig haha. Fiets gaat hij nog kopen dus afhankelijk daarvan fietszitje.
    En camera's zijn echt zijn ding om uit te zoeken enz hoef ik nie mee aan te komen zetten.. Lastiger dan ik dacht!

Titel goed idee idd!

6. Andastra

Andastra Actief lid

Sep 15, 2012
    454
    0
    0
    Een mooie stoere draagzak waarin hij de baby kan dragen!

7. Me988

Me988 Actief lid

Apr 28, 2013
    303
    149
    43
    Female
    NULL
    Haha dat gaat hij niet doen, heeft hij al gezegd dat hij dat echt niet wilt en de baby dan wel gewoon tilt...

Ik zit aan de medisana baby monitor te denken aangezien hij veel en lange dagen werkt hij toch kan spieken? Maar twijfel of t niet wat overdreven is?

8. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

Sep 26, 2012
    1,184
    0
    0
    Babyfoon?? Manlief hier zou daar heel blij mee zijn, liefst met camera natuurlijk, dan kan ie z'n nieuwste "gadget" meteen uitproberen en showen aan de rest van de verjaardagsbezoek :p

Verder is de aanstaande papa hier overigens ook heel blij met alles wat fuchsia is hoor, hij vind t maar al te prachtig allemaal :D

9. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Babyfoon met camera, daar is mijn vriend geweldig blij mee. Of een speelmat met allerlei leuke gadgets? Een autootje om volgende zomer mee rond te rijden? Een set met tutje, body, kleertjes met allemaal 'I love papa' op? Badspeelgoed?

10. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Mobiel boven box
    Cadeaubon prenatal
    Boxkleed

11. Fritsie

Fritsie Actief lid

Dec 11, 2012
    352
    8
    18
    NULL
    NULL
    Mijn man is binnenkort jarig en weet ook echt niets voor zichzelf.
    Wandelwagens zijn volgens hem ondingen, vandaar dat ik een draagzak heb gekocht. Ook een draagdoek voor onder de douche, lijkt hem geweldig om met uk te douchen.

Anders een pretecho (bon)?

Fotoalbum met daarin alvast je test en evt. Echos?

Share This Page