Verzorging & Voedings producten A-merk vs eigenmerk

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Brabantsmeisje, 5 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Oh reden dat ik voor een a merk voeding ging was dat ik dan niet afhankelijk was van 1 winkel!

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Tja, dat zegt ook niks....
    Bij veel winkels was nutrilon gewoon helemaal uitverkocht of op ratsoen. Dan zit je nog met een probleem....

Hiet eigen merk nog nooit problemen gehad. Gewoon zorgen dat je er altijd 1 of 2 op voorraad hebt. Dan grijp je iig nooit mis.

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oke, hier geen probleem gehad met dingen die op waren, heb zoveel supermarkten in de buurt die tot 20 of 22 open zijn...maar etos en kruidvat zijn tot max 18 open...dus vandaar

Maar idd als je altijd genoeg op voorraad hebt dna kun je er voor kiezen, maar ik vond 9 of 10 euro per pak wel oké...maargoed ik heb ook alleen maar gecombineerd, hooguit 2 flesjes op een dag gegeven...dus dat scheelt natuurlijk ook!

4. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ik gebruik voor mijn zoon geen zeep over het algemeen. Heel af en toe was ik zn haren en zijn lijf met natusan. Dit ruikt nergens naar. Na het douchen standaard vaseline om hem helemaal in te vetten. Billendoekjes ook van natusan ook geurloos. Luiers van kruidvat. Flesvoeding ben ik niet bekend mee, heb bv gegeven.
    Tandpasta van elmex en zinkzalf ook van natusan.
    Succes met beslissen! (En uit proberen tzt wat echt voor je werkt :))

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oh wel een tip om nooit de oliegel van etos huismerk te halen, dat laat een onwijze plakkerige laag achter!

6. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Grappig, dat vertelde mijn schoonzusje eerder vandaag ook.

Ja het is en blijft straks uit proberen, das de ellende met zoveel aanbieders. Maar ik heb nu wel een idee van waar ik in ieder geval niet aan hoef te beginnen en waar wel. ;)

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Het is misschien wel handig om te weten dat de huismerken van Etos en AH hetzelfde zijn, dus als Etos dicht is kun je bij AH terecht voor hetzelfee poeder. Idem voor Kruidvat en Bonbebe en Jumbo huismerk, die zijn ook hetzelfde.

8. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Nee overal is wel goedkope goede versie van. Ik ben ook na een half jaar pampers overgestapt op etos luiers en huggies luiers. Pampers vangt wel meer vocht op.

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0

goh, nooit geweten, maargoed hier is het allang niet meer van toepassing! voor die paar pakken friso die ik heb gebruikt..

maar wel handig als je gewoon fulltime fv gaat geven..je moet het maar weten heh

10. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik zorgde altijd dat ik 2 pakken op voorraad had staan, als ik er dan een aanbrak, schreef ik direct op mijn brief dat ik voeding moest halen. Dan pak je echt nooit mis.

11. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.036
    303
    83
    voor jou ook spannend, gewoon afwachten inderdaad!
    verlies je ook al melk/vocht uit je tepels ? Dat had ik vanaf de 22ste week ongeveer. Dat was voor mij een seintje van.. hee.. het werkt toch wel daar!

12. Juliave

Juliave Bekend lid

8 feb 2012
    603
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb zowel de luiers als voeding van kruidvat en ben er heel tevreden over. Scheelt veel geld en producten zijn prima!

13. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Volgens de kinderarts hier is kruidvat en nutrilon hetzelfde. En juist jumbo niet.
    Hier kon zowel mijn dochtertje als haar neefje als kleine van kennid zo wisselen tussen KV en nutrilon. Op kdv nutrilon en thuis kruidvat. Bij jumbo voeding was het bij alle 3 spugen....
    Jumbo voeding ziet er qua poeder ook anders uit. Dikker. Nutrilon en kruidvat hetzlefde...

14. DDdebje

DDdebje Actief lid

10 feb 2013
    172
    0
    0
    NULL
    Zuidlaren
    Ik koop de producten van zwitsal in de aanbieding. En we hebben hier een op=op shop. Die heeft ook altijd zwitsal spullen goedkoop. Misschien een idee

Deel Deze Pagina