Benauwde weer

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Heart, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen dames!

Hebben jullie ook zo'n last van het benauwde weer? Ik in ieder geval wel, ben vermoeider dan normaal, en krijg bijna geen adem met lopen buiten :( Ook moeilijk met kleding, voor dikke jas is het te warm, maar als het regent ziet een t-shirtje ook zo gek uit..
    Hebben jullie er ook last van of ben ik nou de enige (die zoveel klaagt? :) )

2. Paula0305

Paula0305 Actief lid

13 jan 2008
    143
    0
    0
    administratief
    Rotterdam
    goedemorgen!

Ik snap wat je bedoelt... heb hetzelfde. Ben alleen nog maar net zwanger. Ik heb het over het algemeen wat warmer dan normaal, best vervelend. Als ik onder de douche vandaan kom 's ochtends heb ik het alweer benauwd... zit nu ook naast een open raam op kantoor.

gedeelde smart is halve smart toch? veel succes!

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ja joh pfff. Ik ging gister winkelen en ook al regende het, ik vond het stikbenauwd. Werd er helemaal naar van, dus moest geregeld wat kouds drinken en even zitten. Nu komen de echt hete dagen er weer aan en ik zie er nu al tegenop. Maar ja, ik hou mijn lieve schatje maar voor ogen, dan is het wat minder zwaar.

4. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Regen lijkt mij juist erg fijn! Ik woon in Groningen, en hier is het al de hele week heel broeierig zonder regen. Ik hoop elke dag weer dat we even een fikse onweersbui krijgen... (ook raar... :()

5. Bianca24

Bianca24 Fanatiek lid

16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ik heb er ook last van...idd vermoeiender en nergens geen puf voor..laat maar ff de boel de boel...
    stofzuigen en that's it!

6. ads

ads Lid

13 mei 2008
    45
    0
    0
    ja ik had het ook al benauwd vandaag

7. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik was vrijdag in Landgraaf, Limburg voor Pinkpop. Das natuurlijk een eindje lopen vanaf de auto door de heuvels....nou was ook blij dat ik er was ! En vriendlief zich maar verbazen over mijn slakkengangetje! Het was echt benauwd....maargoed gelukkig liep ik niet met een volgepakte backpack op mijn rug rond :) Mijn bagage zit aan de voorkant hihi en die is nog te dragen.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Als ik lang sta in een winkel, in de rij bijvoorbeeld, wordt ik duizelig en misselijk, dan moet ik echt even zitten e wat drinken, komt ook door dat warme weer en omdat mn bloeddruk nu 105 over 65 is (wat overigens hoort bij deze zwang.periode)

9. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Moest vandaag weer werken. Tijdens de eerste stap al erg zweten. Erg warm en benauwd idd.

@Rooos, Als het goed is moet je op de nacht van zaterdag op zondag regen hebben gehad. Wij iig wel.

10. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ben ook zo misselijk. Zou het liefst de hele dag in bed liggen met een ventilator op me gericht.
    Waarom nemen ze niet een wet aan die bepaald dat vrouwen gedurende die eerste rotperiode van 3 maanden - als ze zich ziek voelen - maar halve dagen hoeven te werken ofzo... Dat zou een hoop schelen... Maar da's natuurlijk weer niet goed voor de economie..

11. melloncollie

Ik persoonlijk heb poep aan de economie zeker als het aankomt op zwanger zijn en een kind krijgen!
    Waarom meldt je je niet gewoon lekker een paar daagjes ziek? Er komt zoveel op je af....ik heb me ook een weekje ziek gemeld en lekker thuis gehangen/geslapen (was ook erg moe en niet zo lekker). Dat vond ik zelf wel heel fijn, even die druk weg van het werk.

12. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb er ook erge last van. Zoals gisteren had ik van kwart voor 9 tot half 4 les. En het is zoooo warm in school. Vandaag moest ik naar de verloskundige, ik zweette al voordat ik de deur uit was. En je zou denken dat het na die regenbuien minder benauwt wordt, maar helaas niet. Ik wordt er zo lamlendig van, heb nergens zin in.

13. melloncollie

Ja het blijft doorgaan. Ik moet straks op de fiets naar het werk omdat de bussen niet rijden. Het is een uur fietsen. Ben ik ook minder blij mee, maarja. Misschien dat ik onze stagiaire er maar opaf stuur om de boodschappen te doen als ik eenmaal op het werk ben.Hoef ik niet met zware fietstassen te fietsen :)

14. melloncollie

Nu begint de dag al zo warm hier en moet ik straks een uur fietsen om thuis te komen. En nog boodschappen halen en een cadeautje voor mijn moeder...mijn hart ga nu al als een gek tekeer en ben beetje kortademig. Lekker ! Vanmiddag maar tukkie doen.

15. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Hier wordt het ook niet echt beter aangezien het tussen de 25-30 graden is in huis :S

Deel Deze Pagina