we hebbben sins kort muizen...kan dit kwaad voor mn beebiehj ? ivm bacterien en keutels? Edit moderator: Verplaatst naar gezondheid. Graag doe opletten waar je iets plaatst.
en dasn bedoel ik geen muizen in een hok...van die kl*te wilde ongewillige muizen ..die onder de grond vandaan komen
Ik zou wel opletten met die keuteltjes en zeker proberen iets aan die muizen te doen. Wat mij altijd goed geholpen heeft is een lege fles wijn neerleggen met nog een heel klein beetje rode wijn. Vinden ze erg lekker... en ze komen niet meer uit de fles. Best een humane manier en ongevaarlijk voor andere huisdieren e.d.
een humane manier? en laat je ze dan sterven van de honger ofwat? ik zou gewoon ergens vergif leggen ofzo. nemen ze me naar hun nestje en roeit gelijk heel de familie uit
vergif is ook niet humaan te noemen hoor! ze drogen van binnen helemaal uit of krijgen in hun hele lijfje bloedingen! een trage en hele pijnlijke dood!
In de fles blijven ze leven en kan je de fles stuk maken op een voor muizen geschikte plaats. Met gif moet je oppassen met kleine kinderen, andere huisdieren en die muizen sterven altijd op een plek waar je er niet bij kan.. stinken joh!