Laten jullie de sokjes aan tijdens het slapen? Tot nu toe heb ik ze steeds aangelaten, maar omdat ik zelf een enorme hekel heb aan slapen met sokken aan wil ik wel eens weten wat jullie doen. groeten, Marjolijn
Ik hou ze nog steeds aan bij Senna, maar nu is het best wel koud op haar kamertje. Ik denk dat ik ze uitlaat als het weer wat warmer is.
sokjes gaan hier uit. Als ze koude voetjes heeft warm ik een kruikje en leg deze op de lakens bij dr voeten
Ik heb van die pyamaatjes met van die voetjes eraan vast. Eerst deed ik altijd sokjes aan bij hem, maar ik vond het zo zielig dat die randen van de sokjes in zijn beentjes gingen staan. Die pyamaatjes zijn ideaal, ook omdat hij zich nog wel eens bloot trapt.
Milan heeft nooit sokjes aan, dus ook niet in bed. Als het erg koud is krijgt 'ie een maillot aan als we naar buiten gaan (sokjes wil meneer echt niet), maar verder heeft hij altijd blote voetjes.
Hier ook geen sokjes aan in bed, Hij is nu 6 weken, Hij heeft ook geen koude voetjes hij heeft wel een slaapzakje aan ..
In het begin wel. Rond de 4 maanden ging C in een slaapzak, en toen deden we zijn broek+sokjes wel uit bij het slapen.
Hier ook geen sokjes meer sinds drie maanden ongeveer. Ik doe haar in de slaapzak zonder mouwen met broekje en truitje... of kan het broekje ook uit?
Sokken uit in bed.... En ook broekje uit (slaapzakje)... alleen als het heel erg koud is op haar kamertje (zoals paar weken geleden dus..) doe ik soms een maillotje bij Fay aan.
Thom heeft eigenlijk vanaf dat hij een slaapzak aan kreeg geen sokjes meer aan in bed (broek trouwens ook niet) daarvoor wel.
Babet draagt altijd sokjes in bed. Ik kan zelf ook niet slapen als ik koude voeten heb, en die heeft ze zonder sokken. Wel een lastig iets af en toe. Of ze zijn zo strak dat e knellen, of zo wijd dat ze ze zo kwijt is.
Pyamabroekje met voetjes eraan. Als ze dat niet aanheeft, dan sokjes. Altijd een slaapzak. En 2 dekentjes; bovenste dekentje ligt dubbelgebvouwen op haar bovenlichaam want anders trekt ze alles los.
hier gewoon sokjes of slofjes aan in bed ook broekje gewoon aan, maar goed zze is bijna 4 week oud, slaapkamer van osn is best koud(ze slaapt nu nog bij ons in een wiegje) ze slaapt onder lakentje met deken en 2 kruikjes