Hallo! Gister werd ik een beetje gek van onze lieve kleine man....:x Hij huilde heel veel en overdreven, ik was er helemaal mee aan. Eerst 's ochtends beneden in de woonkamer (daar slaapt hij overdag in de kinderwagen). En vannacht hetzelfde (dan slaapt hij in zijn wieg bij mij op de kamer). Als je bij hem komt, wordt hij rustiger. Kan het zijn dat hij zoveel huilt, omdat hij niet in slaap kan komen? is het aandacht vragen? Zo ja, vanaf wanneer sliep jullie kindje boven en in zijn eigen slaapkamer???? Liefs
vanaf dag 1....overdag sliepen Nick en Chris regelmatig in de box/wandelwagen, maar 1 slaapje op de dag gingen ze altijd in hun eigen bed, zodat mama ook nog even haar rust had. 's nachts hebben ze beiden, ondanks borstvoeding, vanaf nacht 1 op hun eigen kamer gelegen. Dan werd ik in elk geval niet van elk zuchtje wakker....
Teun lag vanaf dag 1 met alle slaapjes in zijn eigen bedje dus boven, de 1e maand waarin ze veel slapen wel heel erg ongezellig maar ik merkte als hij beneden zijn slaapjes deed, tuurlijk uitgeprobeerd mama wil ook gezelligheid, dan werd hij heel onrustig omdat hij toch prikkels mee kreeg. dus bij ons hup naar boven.
Afgelopen nacht heeft onze kleine man voor het eerst op zijn eigen kamer geslapen. Ik vond het wel spannend!!! Had hem voeding gegeven, pink gegeven en speen en toen ik op mijn eigen bed lag, hoorde ik hem niet meer... Toch maar even gekeken een half uurtje later en hij lag heerlijk te slapen. Vanochtend kon ik nog een dik uur slapen voordat de wekker ging en heb warempel nog echt geslapen ook. Hoorde nu gelukkig dat 'gejeuzel' niet....... Misschien overdag ook maar wat vaker naar zijn eigen kamer, want dan huilt hij nog wel veel....
Onze meid slaapt eigenlijk al vanaf de geboorte in haar eigen ledikantje op haar eigen kamertje, en in het begin heel af en toe beneden in de box als ik wist dat er kraambezoek kwam.