hallo allemaal, Omdat wij een tweede kleintje krijgen, krijgt mijn dochter een andere kamer. Nu wil ik graag een kast oppimpen met leuke kastknopjes. Het liefst roze in de vorm van een bloem. Wie weet waar deze te krijgen zijn. Groeten Valentijn
Bij de woonfabriek, Villa Arena in Amsterdam hebben ze een heleboel porseleinen kastknopjes met allerlei bloemen! Erg leuk!
Wij hebben hele leuke en schattige witte knopjes in de vorm van een vlinder gekocht, met roze stipjes op de vleugels. Bij de Praxis. Echt goedkoop zijn ze niet: 4,- per stuk!
Ik heb een tijdje geleden bij de Decorette super leuke roze porselijnen kastknopjes gekocht, 3 euro per stuk ofzo. Ze hadden allerlei modellen! Bij de Xenos hebben ze ook wel eens leuke knopjes.
Bij woonwinkels met een landelijk tintje verkopen ze altijd wel van die mooie porseleinen knoppen. Ik weet niet waar je woont? Weet wel adresjes in Nijmegen en alkmaar te noemen. Verder zou ik zeggen via internet kom je ze zeker ook tegen! (heb de eerder genoemde website niet bekeken maar aan de naam te zien, zit je daar goed) Groetjes!