Hoi, Wie oh wie, kan mij hieraan helpen. Wij willen graag een gedeelte van een slaapliedje zoals: " Slaap kindje slaap" " daar buiten loopt een schaap" ( eronder) op de muur van de kinderkamer. Nu zag ik dit in een aflevering van boer zoekt vrouw extra en dat zij het op de muur plakten. Waar kan ik dit krijgen? Ik kan het op internet niet vinden.. Gr, Manon
Hoi, Ik heb via woordsticker.nl de sticker serie besteld met de woorden: lief, ontdeugend, stout, eigenwijs en stoer. Ik vind het echt super leuk! Nadat ik heel veel site's had bekeken kwam woordsticker.nl echt het voordeligst eruit. Mocht je eventueel de serie willen die ik heb gekocht kan je die in het zwart overnemen van mij voor een prikkie. Mijn vriend en ik hadden hem alletwee besteld, zonder dat we het van elkaar wisten. Slim hé!
Hey, Erg leuk, bedankt voor het aanbod, maar we willen zilveren letters. We gaan iets met grijs en zilver en kleuraccenten in het kinderkamertje doen. Gr, Manon
ik heb ook een zilver versje op de muur in de baby kamer ik heb dat besteld bij www.twinklelights.nl helemaal niet duur 20 eur. er staat el een foto in mijn album.
echt heel leuk die stickers.. maar hoe moet je dat dan precies doen..? krijg je dan alleen die letters en moet je dat dan gewoon op de muur plakken?
de stickers die ik had , werlen hel simpel . het is een geheel wat je op de muur op plakt. en dan moet je er weer een laag vanaf halen voorzichtig. dan blijven dus alleen de letters op de muur zitten.
Wat toevallig.. Dat zagen wij nou ook in de Baby-dump. Wij wouden het liedje Slaap kindje slaap schilderen op de muur, maar stickers zijn veel handiger en makkelijker. Mijn vriends achternaam is Schaap en van ons kindje dus ook dus vonden we dat liedje wel heel toepasselijk. Ook zag ik op die andere site twinklelights een sticker met de tekst 'Dreams came true in Paris.' Nou wil het toeval dat mijn vriend mij heeft gevraagd met hem te trouwen op de Eiffeltoren en toevallig is ons kindje diezelfde dag waarschijnlijk ook gemaakt in Parijs. Dat kan natuurlijk niet missen!
Wat bale zeg heb gisteren de sticker slaap kindje slaap besteld op www.fraaifraai.nl moest hier 93 euro voor betalen incl 7,50 verzendkosten. Als ik dit geweten had wat een afzeterij afmetingen zijn ook nog hetzelfde als op woordsticker.nl maar ja ik kan het niet meer terug draaien denk ik heb het ook al betaald.
Hoi dames, Voor diegenen die een leuke tekst of iets dergelijks willen: misschien eens kijken op herinneringenoplinnen.nl Is misschien leuk om een tekst op een gekleurd doek te laten drukken, of een afbeelding met tekst? Veel plezier met zoeken!