" plakbare gedichtjes voor op de muur"

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nonnie28, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hoi,

Wie oh wie, kan mij hieraan helpen. Wij willen graag een gedeelte van een slaapliedje zoals: " Slaap kindje slaap" " daar buiten loopt een schaap"
    ( eronder) op de muur van de kinderkamer. Nu zag ik dit in een aflevering van boer zoekt vrouw extra en dat zij het op de muur plakten.

Waar kan ik dit krijgen?

Ik kan het op internet niet vinden..

Gr, Manon

2. butterfly23

butterfly23 Actief lid

28 jun 2008
    146
    0
    0
  3. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Dankjewel!

Ik zie al hele leuke dingen!

Lfs Manon

4. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Hoi,

Ik heb via woordsticker.nl de sticker serie besteld met de woorden: lief, ontdeugend, stout, eigenwijs en stoer.
    Ik vind het echt super leuk!
    Nadat ik heel veel site's had bekeken kwam woordsticker.nl echt het voordeligst eruit.

Mocht je eventueel de serie willen die ik heb gekocht kan je die in het zwart overnemen van mij voor een prikkie.
    Mijn vriend en ik hadden hem alletwee besteld, zonder dat we het van elkaar wisten. Slim hé!

5. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb de links even opgeslagen! Vind zoiets zo ontzettend leuk!

6. Nonnie28

Nonnie28 Actief lid

18 nov 2008
    159
    0
    0
    Woonbegeleider
    Amsterdam
    Hey,

Erg leuk, bedankt voor het aanbod, maar we willen zilveren letters. We gaan iets met grijs en zilver en kleuraccenten in het kinderkamertje doen.

Gr, Manon

7. karola24

karola24 Niet meer actief

ik heb ook een zilver versje op de muur in de baby kamer ik heb dat besteld bij www.twinklelights.nl helemaal niet duur 20 eur. er staat el een foto in mijn album.

8. rebecca86

rebecca86 Actief lid

14 sep 2008
    129
    0
    0
    echt heel leuk die stickers..
    maar hoe moet je dat dan precies doen..?
    krijg je dan alleen die letters en moet je dat dan gewoon op de muur plakken?

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hij doet het niet ook niet als ik zelf het adres invul

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Zie al wat het probleem was. mist een lettertje.

11. karola24

karola24 Niet meer actief

de stickers die ik had , werlen hel simpel . het is een geheel wat je op de muur op plakt. en dan moet je er weer een laag vanaf halen voorzichtig. dan blijven dus alleen de letters op de muur zitten.:)

12. tinke

tinke Actief lid

25 jul 2008
    170
    0
    0
    Abcoude
    Wat toevallig..
    Dat zagen wij nou ook in de Baby-dump.
    Wij wouden het liedje Slaap kindje slaap schilderen op de muur, maar stickers zijn veel handiger en makkelijker. Mijn vriends achternaam is Schaap en van ons kindje dus ook dus vonden we dat liedje wel heel toepasselijk.
    Ook zag ik op die andere site twinklelights een sticker met de tekst 'Dreams came true in Paris.' Nou wil het toeval dat mijn vriend mij heeft gevraagd met hem te trouwen op de Eiffeltoren en toevallig is ons kindje diezelfde dag waarschijnlijk ook gemaakt in Parijs. Dat kan natuurlijk niet missen!

13. jjpt

jjpt Nieuw lid

26 jan 2009
    1
    0
    0
    Wat bale zeg heb gisteren de sticker slaap kindje slaap besteld op www.fraaifraai.nl moest hier 93 euro voor betalen incl 7,50 verzendkosten.
    Als ik dit geweten had wat een afzeterij afmetingen zijn ook nog hetzelfde als op woordsticker.nl maar ja ik kan het niet meer terug draaien denk ik heb het ook al betaald.

14. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi dames,

Voor diegenen die een leuke tekst of iets dergelijks willen: misschien eens kijken op herinneringenoplinnen.nl

Is misschien leuk om een tekst op een gekleurd doek te laten drukken, of een afbeelding met tekst?

Veel plezier met zoeken!

Deel Deze Pagina