Iemand tips om droog de nacht door te komen? De laatste tijd is Milan 's ochtends helemaal nat. Z'n luier zit dan ook echt goed vol en z'n romper en pyama zijn dan helemaal nat. We gebruiken pampers en overdag gaat het prima, alleen 's nachts dus niet meer. Hoorde dat de luiers van Etos groter zijn?
Of misschien die speciale luiers voor de nacht. Ook van pampers geloof ik. Of huggies? Ik weet niet of die werken hoor..maar ze zijn er niet voor niets denk ik
Wow , is dat omdat hij een jongetje is? ik heb dat nooit gehad met de meiden, misschien idd die voor de nacht kopen, hopelijk helpt dat voor je, neem aan dat je baalt om steeds bedden te verschoen
Oh, zijn die er Wist ik niet, maar das een goeie. Had al even op de site van pampers gekeken, maar zag zo snel geen speciale luiers voor de nacht. Maar kijk wel even in de winkel!
Weet niet of het is omdat het een jongetje. Ik begreep van mijn schoonzus dat zij er ook een tijdje last van hebben gehad bij hun zoontje. Schijnt dan zo'n periode te zijn. Bed blijft gelukkig droog, maar het is wel steeds de slaapzak en pyama. Die drynites is vanaf 4 jaar, iets te groot dus voor Milan. Heb nu een pak etos luiers gekocht en dan proberen we het daar maar mee. Thanx meiden
Ja daar zat ik ookal aan te denken, als ze doorslapen doen ze langer met 1 luier en plassen dan meer in een luier en een grotere maat abosrbeert meer natuurlijk
ik heb het zelfde probleem hier me zoon van 10 maandne slaapt 13 uur snachts en smorgens ook hellemaal nat maar die nacht luiers zijn pas vanaf 17 kilo is er een andere oplossing
hier voor overdag hebben we kruidvat luiers en voor de nacht hebben we pampers en dna is meneer wel droog
Yassir heef took een periode gehad dat ik snahct hem aan het verschonen was. Mijn oplossing was en is kruidvat luiers MIDI. Deze zijn ideaal hij lekt nooit door. Kruidvat luiers zijn nog voordelig ook.
Mischien als jullie naar bed gaan hem een schone luier geven! Of als dat te vroeg is, wekker zetten en dan hem verschonen. groetjes