Ik moet nog een voetenzak halen, maar ik vraag me af of dit echt nodig is. Ik ben in april uitgerekend, dus dan is het hopelijk al iets warmer dan nu. Ik kan toch ook gewoon een dekentje gebruiken voor in de kinderwagen? Dat zou toch wel genoeg moeten zijn?
Ik ben in Januari bevallen en ik heb er geen 1 gekocht. In de kinderwagen heb ik gewoon een dekentje en zijn jasje aan gedaan. Misschien volgende winter als die in wandelwagen zit.
Ik heb er geen, weer zoiets extra's in de uitzet (waar laat ik het allemaal in ons huisje haha). Ik gebruik dekentjes en omslagdoeken, ook heerlijk warm voor ons winterkindje.
Heb ff gegoogled naar de lodger en dat lijkt me wel wat ja. Maar is dat wel makkelijk te gebruiken bij elke kinderwagen? Wij hebben een Stokke Xplory. (Misschien stel ik wel een domme vraag, maar ik heb nog niet zoveel ervaring hierin )
Ik zou zeker een voetenzak kopen, op den duur... Mijn zoontje is ook van april en ik heb toen in het najaar pas een voetenzak gekocht.
Een voetenzak voor in de kinderwagen na de wagenbak vind ik echt onmisbaar. Als je kindje in april geboren wordt zal het zo rond de winteren de buggyinzet gaan en dan vind ik het voor die kleintjes echt onmisbaar. Lastige van een stokke is dat een normale voetenzak niet past. Ik zou, als je dezelfde kleur als de buggy wil, hem nu al aanschaffen. Tegen de tijd dat het winter wordt kan dat nog best een lastige klus worden.
Voor in 't zitje is het wel heel fijn maar da's pas als je kindje 6-7 maanden is. In maxi cosi of wagenbak is 't niet nodig. In MC is en dekentje prima en in de wagenbak gewoon lakentje en deken.
Hier in de babyperiode ook geen voetenzak gehad. Bij Levi ging er gewoon een dekentje over de maxi cosi of in de wagen. Toen hij ging zitten was het behoorlijk fris, toen heb ik wel een goedkopere universele voetenzak gekocht ( en deze dus ook bij Elin gebruikt )
Ik heb er ook nog nooit een gebruikt. Ik gebruik voornamelijk dekentjes. Heb 1 deken die je eigenlijk in een overtrekje doet voor in bed, maar die gebruik ik in de hele erge kou buiten. Dus even goed inpakken in de buggy. In dit weer krijgt ze een dunner dekentje. Toen mijn dochter werd geboren vorig jaar was het ook fris.. ik had gewoon een reiswagen zeg maar en daar een dekentje in gedaan, was warm zat..
ja het kan zonder...maarja je kindje gebruikt het wel tot een jaar of 2 hoor oudste wa svan sept, en gebruikte het pas in de winter idd, eeerst dekentjes ...of had die kleine in een skipakje jongste van mei...en daar wel voetenzak voor gebruikt...in de maxi cosi ( ja niet op die hete dagen, maar bijv savonds
Ik heb de lodger bunker, kan zowel in de reiswieg als in het zitje. Lekker makkelijk: geen gewurm met jasjes e.d.!
Voor de bak had k een deken, voor de inzet heb ik wel een voetenzak! Superhandig! Van jollein zijn ze20 euro dacht ik. Maar of t in jouw wagen past geen idee
Wij gebruiken in de maxi cosi en wagenbak gewoon een dekentje, maar als de kleine straks groot genoeg is en overgaat op de 'zit' dan gaan we wel een voetenzak bijhalen. Maar voorlopig houden wij het gewoon bij een dekentje. In de wagenbak is dat volgens mij ook echt niet nodig. Daar zou je eventueel als het echt koud is deze kunnen voorverwarmen met een kruik
ik ben ook in april uitgerekend, en wij hebben wel een voetenzak. maar of het echt nodig is, dat weet ik niet. wij hebben de voetenzak namelijk cadeau gehad. maar ik denk dat het wel een stuk handiger is dan elke keer met doeken en dekentjes in de weer te zijn.