Keek net naar allemaal leuke babykamer foto's. Daarop zijn de bedjes opgemaakt. Mijn vraag ook vanaf wanneer hebben jullie het bedje opgemaakt? Ze gaat waarschijnlijk eerst in een wiegje, maar ik vind het alleen al klaar staan als het bedje opgemaakt is.
Zodra de babykamer binnen is ga ik t bedje ook opmaken.. Wel in "show"style zeg maar.. Niet zoals t moet als de kleine er in komt te liggen.. Dat kan dan wel.. vind ik...
ik had het bedje zodra de kamer klaar was opgemaakt, gewoon voor de mooi zeg maar, als we mensen de baby kamer wouden laten zien dan was het gewoon "af" en ik vond het zelf ook prettiger binnenkomen, vond het heerlijk om bij zijn bedje te staan en me in te beelden dat hij daar in zou liggen,
Wij hebben pas in juni de mogelijkheid om de uitzet compleet te maken (wanneer we in Nederland zijn), dus daarna maak ik het waarschijnlijk meteen op zoals ik het wil hebben. We hebben nog geen goed matrasje enzo. Tegen die tijd ben ik dan zo 35 weken zwanger, en ik heb geen zin om het later dan weer anders nog op te maken. Het is al zo'n gedoe met al die laagjes Leuk ziet het er toch wel uit!
Ik heb het wiegje opgemaakt tussen de weeën door. Tijdens de wee nam ik even pauze en daarna weer verder.
Ik wilde het ook meteen al opmaken, maar manlief wilde dat niet omdat hij bang was dat het dan toch alleen maar stoffig stond te worden. Hij wilde het netjes houden, matras schoon in de verpakking houden. Maar ik belandde plots in het ziekenhuis, heb daar een tijdje gelegen en ben daar bevallen. Dus toen ik thuis kwam heeft mijn moeder provisorisch het bedje opgemaakt met wat zij kon vinden want het was blijkbaar bij manlief nooit opgekomen om dat te doen ... Vervolgens heeft de kraamverzorgster later overnieuw gemaakt op mijn aanwijzingen waar alles lag...
Ik had ook het bedje al heel vroeg klaar, maar toen Timo mee naar huis ging (hebben eerst 4 nachten in het ziekenhuis doorgebracht) heb ik het met de kraamverzorgster opnieuw opgemaakt met schoon beddengoed (wordt toch allemaal wat stoffig als je het een poosje van te voren doet). Maar kan me dus voorstellen dat je het af wil hebben
Je kan het nu voor de leuk opmaken en zodra beebje geboren is zorg je gewoon dat er een schoon setje in de kast ligt en dan maakt de kraamverzorgster hem wel op voor je . Of in jou geval zodra beebje uit de wieg gegroeid is en naar het bedje gaat ? Zo ziet het er nu toch helemaal af uit maar ligt beebje zodra hij/zij er in gaat toch in een shoon en fris bedje.
bedje opmaken doe ik straks pas als het kamertje behangen is. ...en nadat ik eindelijk uitgezocht heb hoe je het eingelijk moet opmaken..
IK zal het bedje ook voor de gezelligheid opmaken. En als het bijna zover is, dan maak ik het wel opnieuw op met nieuw beddengoed. Ik vindt het toch wel af als we het bedje al opgemaakt hebben.
ik was vergeten dat ik dit geplaats had dus lees het nu pas (ja erg he!) dankjullie wel. Ik denk dat ik hem dan voor de mooi snel op ga maken. Kan ik gelijk oefenen hoe het moet hahaha
Ik heb het bedje nog niet opgemaakt. Al het beddengoed ligt schoon gewassen in de kast. Misschien ga ik het ook wel tijdens de weeen opmaken, haha. Maar jullie hebben wel gelijk, het staat een beetje saai, zo'n matras in plastic.
Bij ons heeft de kraamverzorgster het wiegje opgemaakt toen onze zoon geboren was. Had het al veel eerder willen doen maar dan staat alles weer stoffig te worden en dat was nou ook weer niet de bedoeling.
Ik zou zeker de matras wel uit de verpakking halen. Ik dacht dat werd aangeraden om zeker een flinke tijd de matras te laten luchten, omdat daar nog wel eens slechte stoffen in kunnen zitten. Die matrassen worden namelijk wel eens vervoerd in containers en daar wordt giftig gas als bestrijdingsmiddel in gebruikt. dus eerst lekker lang luchten en dan pas opmaken zou ik zeggen!