Wij krijgen de Stokke Xplory als kinderwagen.. en nu vroeg ik me even af.. wáár laat je toch je verzorgingstas? Ik heb een best grote tas van Oilily, met brede schouderbanden, maar dan nog zou hij eraf glijden. Hoe hebben anderen Stokke-mama's dat gedaan?
De speciale stokke verzorgingstas past wel perfect om de kinderwagen heen dmv drukknoppen, maar zou het ook niet weten met andere tassen
Hoe herkenbaar Met dit 'probleempje' zaten mijn man en ik ook. Van allerlei ideetjes proberen te bedenken en toen hebben we eens goed de luiertas zelf bekeken. Heb (ook) een luiertas van Oilily en aan het extra, lange hengsel die bij de luiertas zit, zitten er bij het uiteinde (bij de clips) flinke ronde drukkers. Deze kun je dus mooi om het handvat gedeelte van de kinderwagen klikken/drukken. Opgelost! Weet niet of dat bij jou tas ook zo zit? Wellicht even checken? Was dit niet geval bij onze luiertas, dan hadden wij waarschijnlijk wel die speciale clips besteld zoals jij hier boven aangeeft. Laat maar weten als je nog vragen hebt
hallo! ze hebben ons in de winkel geadviseerd om 2 haken te gebruiken, waar je elke tas aan kunt hangen. Deze zaten met klitteband om het handvat van de wagen en de haken hingen dan naar beneden, waardoor je er een tas aan kunt hangen. Dus niet aan de duwstang, maar echt aan het handvat. Succes
ik heb een hema tas die heeft klitteband waarmee je het aan een stang kan bevestigen... maar kan je niet een handvat van de tas, door het handvat van de wagen halen en dan dr omheen haken zodat je een soort "knoop" heb?
Oke.. meiden, bedankt! Heb nu een beetje een idee hoe of wat! @esser; ja! nu je het zegt, ik heb de v-marie tas, die met het hertje op de voorkant (http://www.kullerland.de/media/images/v-marie-2.jpg) En zag net dat er riempjes met druksluiting aan de achterkant vast zit!!! @eefje; zoals die haken in mijn eerste post? of hebben jullie hele andere? @sylvia; ik heb nogal stugge handvatten van de tas, dus dat gaat niet lukken denk ik? Als ik goed begrijp wat je bedoelt haha
Ik heb aan mijn verzorgingstas van die lusje zitten klittenband. Die doe je om het handvat heen en blijft perfect zitten.
Hey tummetje, ik heb die haken en ik vind ze erg prettig... ik heb 1 setje dat ik op twee wagens gebruik. In een paar seconden over te zetten naar de andere en ik hang er dan mijn luiertas aan...
Tummetje, Ik heb ze nog niet gekocht, maar het ging om deze haken: Babypark | Hook 'n Stroll Haak Groetjes
Oke meiden, thnx! Eind deze week komt de Stokke, dus dan ga ik eens even kijken wat het beste werkt!!!