Antraciet deken Koeka na wassen donkerbruin..

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ise, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Ik heb mijn antracietkleurige koeka deken gewassen op 30 graden op een speciaal programma voor donkere was. Helaas is hij donkerbruin uit de wasmachine gekomen. Is er iemand bij wie dit ook was en wat heb je toen gedaan?

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Heb er geen ervaring mee, maar zou terug gaan naar de winkel en hun contact op laten nemen met koeka.

3. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Zou er inderdaad ook mee teruggaan!
    Bij mij liet de festonsteek los (van omslagdoek) na 1x wassen en aantal dagen gebruik. Ik kreeg toen een nieuwe (de winkel had erover contact opgenomen met Koeka).

Ik heb alleen roze dus geen ervaring met wassen van jou kleur. Maar moet zeker niet mogen hoor.

Suc6

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Hoe is het afgelopen met je deken, ben je terug gegaan?

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb de deken gewassen op normaal 30 graden programma met puur en fijn wasmiddel van robijn en hij ziet er nog prima uit! Misschien even een email naar koeka sturen, want dit zou niet mogen natuurlijk!

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Opgedroogd was het twijfelachtig, bruin/grijs.. Vergeleken met het boxkleed dat dezelfde kleur had en nog niet gewassen is is het wel een andere kleur. Ik heb 'm nu maar gehouden (ik heb dit ook met een koeka broekje gehad, was antraciet en kwam echt bruin uit de was....)

7. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik heb ook die antraciet deken (wafeltjesstof). Toen ik hem afgelopen zomer uit de verpakking haalde in het zomerzonlicht, leek de deken ook wel bruin! Het was echt hoe het licht erop viel. Nu is het dekentje al een paar keer gewassen, het is antraciet maar in bepaald licht ook met een donkerbruine gloed. Ik vind het niet hinderlijk; op de slaapkamer zie je het niet. Dit dekentje is het enige wat ik in die kleur heb, verder heb ik van Koeka vooral roze en dat blijft supermooi.

Als ik jou was, zou ik contact opnemen met waar je het gekocht hebt en een nieuw vragen, Het is tenslotte duur genoeg en daar mag je ook wat van verwachten!

8. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik zou ook terug gaan naar de winkel....

Deel Deze Pagina