Hoi hoi! Wij zijn van plan de kinderwagen vanQuinny aan te schaffen. nu werd er me gisteren verteld dat de verzorgingstas die erbij hoort niet echt handig is. Te klein en je krijgt er daardoor niet alles in...! Nu is mijn vraagje of er iemand hier ervaring mee heeft? Welke tassen hebben jullie en zijn ze practisch? Waar moet ik op letten bij de aanschaf van en verzorgingstas? Graag wat ervaringen? Groetekes Larreke
Ik heb een Quinny Buzz en hier zat geen verzorgingstas bij? Ik heb dus gewoon een luiertas van de Prenatal gehaald. Wat voor mij belangrijk was is dat er in het hoofdvak een scheidingswand is, voor bijvoorbeeld kleertjes aan de ene kant en luiers/doekjes aan de andere kant. En dat je een fles warm kan houden, een losse thermoszak is dan wel handiger, die kan je dan goed afsluiten aan de bovenkant. Verder heb ik er eentje met drukknoopjes aan de schouderband, zodat je hem aan de duwstang van de kinderwagen kan bevestigen.
Ik heb ook een quinny buzz en hier zat geen luiertas bij! Ik heb er een gekocht bij de Hema, grijs/zwart, past altijd. Ook voor mijn man, wel zo vriendelijk En een tijdje terug heb ik er een gekocht bij het kruidvat met fel gekleurde bloemen voor mezelf
Ah dus andere tassen passen ook moeiteloos op de Quinny! Das goed nieuws. Wij willen voor de Quinny Speedi gaan. Mijn man heeft dat al lang geleden beslist. We zijn vorig jaar op weekend geweest met een koppel of 8. Allemaal kinderen behalve wij... Toen hij eens gekeken en gereden met alle koetsen, de speedi vond hij het handigst. Vandaar... Mercikes voor jullie antwoord!
nou ik weet niet wat diegene dan allemaal wel niet mee neemt hoor maar er kan genoeg in luiers billen doekjes spuugdoekjes flessen portemonee telefoon er gaat genoeg in hoor geloof me meer dan je denkt en een stelletje extra kleren doen ik altijd in een gewoon tasje onder in de wagen liggen
Misschien bedoelt ze dat tasje wat nderaa nde quinny buzz zit? en niet de gewone verzorgingstas van quinny.... Ik heb de buzz besteld maar nog geen ervaring.... helaas kan je dus niet helpen.
Ik heb de Quinny verzorgingstas die bij de Quinny Speedi hoort, en ik vind hem groot zat. Net wat Mvjason zegt, het past er allemaal in.
De verzorgins tas van de quiny speedy is groot zat. maar die bij de buz hoor die je onde aan de wagen klikt is erg klein. en is maar 1 vak groot. en er zit ook geen schouder bad aan alleen een hand vat.en een klik syshteem voor op de wagen bij die van de buzz zit ook geen verschoonings matje. en bij die van de speedy wel
Ah zo... Dan zal ik in de winkel nog maar eens goed kijken en nadenken! Had ook de indruk dat hij groot genoeg was hoor, maar ja heb natuurlijk geen ervaring... Mercikes voor de tips!
die van de buzz is ook geen verzorgingstas en krijg je standaard bij de wagen. hij is handig voor de regenhoes, fietspomp. bij de buzz kun je geen tassen kopen, bij de speedi idd wel