Verzorgingstas Quinny?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Jenna09, 15 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Hoi hoi!

Wij zijn van plan de kinderwagen vanQuinny aan te schaffen. nu werd er me gisteren verteld dat de verzorgingstas die erbij hoort niet echt handig is. Te klein en je krijgt er daardoor niet alles in...! Nu is mijn vraagje of er iemand hier ervaring mee heeft?
    Welke tassen hebben jullie en zijn ze practisch? Waar moet ik op letten bij de aanschaf van en verzorgingstas? Graag wat ervaringen?

Groetekes Larreke

2. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik heb een Quinny Buzz en hier zat geen verzorgingstas bij? Ik heb dus gewoon een luiertas van de Prenatal gehaald.
    Wat voor mij belangrijk was is dat er in het hoofdvak een scheidingswand is, voor bijvoorbeeld kleertjes aan de ene kant en luiers/doekjes aan de andere kant.
    En dat je een fles warm kan houden, een losse thermoszak is dan wel handiger, die kan je dan goed afsluiten aan de bovenkant.
    Verder heb ik er eentje met drukknoopjes aan de schouderband, zodat je hem aan de duwstang van de kinderwagen kan bevestigen.

3. ladyrabbit

ladyrabbit Bekend lid

13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Ik heb ook een quinny buzz en hier zat geen luiertas bij! Ik heb er een gekocht bij de Hema, grijs/zwart, past altijd. Ook voor mijn man, wel zo vriendelijk :D En een tijdje terug heb ik er een gekocht bij het kruidvat met fel gekleurde bloemen voor mezelf :D

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ah dus andere tassen passen ook moeiteloos op de Quinny! Das goed nieuws.
    Wij willen voor de Quinny Speedi gaan. Mijn man heeft dat al lang geleden beslist. We zijn vorig jaar op weekend geweest met een koppel of 8. Allemaal kinderen behalve wij... Toen hij eens gekeken en gereden met alle koetsen, de speedi vond hij het handigst. Vandaar...

Mercikes voor jullie antwoord!

5. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    nou ik weet niet wat diegene dan allemaal wel niet mee neemt hoor maar er kan genoeg in

luiers
    billen doekjes
    spuugdoekjes
    flessen
    portemonee
    telefoon

er gaat genoeg in hoor geloof me meer dan je denkt

en een stelletje extra kleren doen ik altijd in een gewoon tasje onder in de wagen liggen

6. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Misschien bedoelt ze dat tasje wat nderaa nde quinny buzz zit? en niet de gewone verzorgingstas van quinny....
    Ik heb de buzz besteld maar nog geen ervaring.... helaas kan je dus niet helpen.

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik heb hem ook, bij de quinny speedi, en groot zat hoor!

8. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik heb de Quinny verzorgingstas die bij de Quinny Speedi hoort, en ik vind hem groot zat. Net wat Mvjason zegt, het past er allemaal in.

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    De verzorgins tas van de quiny speedy is groot zat.
    maar die bij de buz hoor die je onde aan de wagen klikt is erg klein. en is maar 1 vak groot. en er zit ook geen schouder bad aan alleen een hand vat.en een klik syshteem voor op de wagen
    bij die van de buzz zit ook geen verschoonings matje.

en bij die van de speedy wel

10. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Ah zo... Dan zal ik in de winkel nog maar eens goed kijken en nadenken! Had ook de indruk dat hij groot genoeg was hoor, maar ja heb natuurlijk geen ervaring...

Mercikes voor de tips!

11. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    die van de buzz is ook geen verzorgingstas en krijg je standaard bij de wagen. hij is handig voor de regenhoes, fietspomp.

bij de buzz kun je geen tassen kopen, bij de speedi idd wel

Deel Deze Pagina