Wie o wie, voelt haar kindje ook constant op dezelfde plek. Ik ben nu 20 wkn, voel mijn kindje vanaf circa 17 wkn maar constant op dezelfde plek, namelijk heel heel heel erg laag, in de schaamstreek. Ik voel hem nog niet overdreven veel, maar wel een paar keer zachtjes per dag (vooral 's-avonds) en dan is dat telkens daar onder. Wat ik me ook afvraag, voel ik zijn voetjes, dat hij/zij stampt of kunnen het ook al zijn/haar vuistjes zijn??? Keesje
Zal wel een favoriete houding zijn dan. Ik had dat in het begin ook maar ik merk nu sinds een week of 2 dat de kleine toch meer gaat draaien en dartelen. Tja en of het handjes of voetjes zijn dat is altijd lastig te zeggen.Ze kunnen met de handjes ook al aardig boksen.
hier ligt de kleine ook al minstens twee maanden bijna altijd in exact dezelfde houding. Koppie naar onder, rugje aan mijn rechterkant en altijd, altijd, altijd met die beentjes in mn rechterzij aan het stampen. hij/zij heeft een paar keer een paar uur of een paar dagen in een andere houding gelegen, maar dan draaide ze toch snel weer terug naar het favo plekje.
rond die termijn voelde ik haar ook alleen maar onderin...heel laag...wacht maar binnenkort voel je haar/hem overal of bovenin..tegen je ribben aan...niet het fijnste gevoel zegmaar
Had ik ook, maar voel de baby nu ook op andere plekken. Die zwemt wat heen en weer maar vaak voel ik het ook nog heel erg laag. Zou toch denken dat er in het midden wat meer plek is?!
Heb ik ook constant op de dezelfde plek erg laag heel soms iets meer naar boven maar meestal onderin.
Hier ook rond de 20 weken heel erg laag alleen. En nu vooral bij haar voetjes in me zij en als ze erg vrolijk is links en rechts tegelijk (handjes en voetjes).
Ik voel dr ook voornamelijk laag ja denk ik dat het misschien komt omdat ze daar minder ruimte heeft en je het daar wel voelt en in de rest van je buik nog niet ondanks dat ze daar wel bonkt.
Dat had ik ook tussen de 18 en de 20 weken, ik had toen ook het gevoel dat ie alleen maar aan de rechterkant lag (en op de 20 weken echo lag hij ook dubbelgevouwen aan de rechterkant) en ik voelde de schopjes ook steeds op één plek. En toen opeens met 21,5 weken begon ik hem overal te voelen, veel gedraai en geschop, de hele dag door, heerlijk!
had ik ook rond die termijn! Voelde steeds zn voetjes trappen in mn onderbuik. En dat bleef zo tot 29 weken en toen draaide hij en nu schopt hij in mn ribben!
ik heb heel lang gehad dat ik de kleine alleen maar links onderin voelde en dat veranderde pas met 25 weken denk ik, toen had hij/zij m'n ribben ontdekt