Hallo allemaal Ik ben op zoek naar een vervolg stoel voor mijn meisje. Ik wil graag een maxi cosi tobi. Maar vind er geen een echt leuk. Behalve deze twee. Maar eerlijk gezegd vind ik de blauwe mooier. Maar wat vinden jullie: Kan dit wel voor een meisje? Groetjes Stephanie
ja tuurlijk joh! Niet alles hoeft roze te zijn! Ik heb eerst een zoontje gehad en mijn dochter ligt ook rustig in blauwe kleertjes hoor.. kleuren mooi bij haar ogen
Dank je wel voor je reactie Ik weet wel dat niet alles roze hoeft te zijn haha maar toch neig je altijd eerder naar de meisjes kleuren toch Maar deze kleur blauw vind ik erg mooi.
Kan prima voor een meisje. Het is een vrolijk felle blauw en dat past makkelijk bij beiden in mijn ogen
Oh die is leuk zeg! Vind ik ook wel een mooie voor onze meid. Wij hebben nu een maxi cosi cabriofix divine denim, ook niet echt meisjesachtig, maar toch, wat maakt het uit. Is lekker neutraal.
Dank jullie wel voor jullie reacties! Even kijken of mijn vriend dit weekend zin heeft om hem in de winkel te bekijken (2.5 uur rijden) Hij is op dit moment verkrijgbaar in Duitsland. Bij kiddies24. Voor zover ik weet betrouwbaar. En had mail contact gehad en ze kunnen hem evt verzenden voor 16 euro
In Nederland hebben ze deze stoelen ook. Heb ze gezien op de site bij babydump of babypark. Weet niet meer zeker welke. En ja hoor ik zou ook best blauw kunnen pakken. Mss ben ik vreemd maar ik koos de kleur van de autostoel passend bij de auto. Zou bij een rode auto dus zelf geen roze stoel nemen.....