Waar laat je de kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Bumpie, 21 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    Heb geen gigantische hal dus ben benieuwd waar jullie de kinderwagen laten..

2. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    In ons eerste huis hadden we een hal van 1 bij 2, toen stond ie altijd in de garage (die was gelukkig wel binnendoor te bereiken). Tweede huis hadden we een grotere hal, maar daar kwamen 5 deuren en een trap op uit, dus geen 'loze' ruimte, hij stond of in de woonkamer, of tegen de kelderdeur aan, en dan duwden we hem steeds opzij als we in de kelder moesten zijn.
    We krijgen elk kind in een ander huis :D dus de derde keer een andere gang, wel zo'n 5 meter lang, maar nog geen meter breed, dus ligt de wagen bijna altijd in de auto. Ideale opbergplaats voor zo'n ding :D VOordeel is wel dat de wagen niet ingeklapt hoeft te worden in de auto, dus dan is ie er zo uitgepakt en ingezet. Hij staat soms ook in de bijkeuken, maar daar staat al zoveel, dat vind ik vaak te vol worden.

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

In ons vorige huis kon hij onder de trap staan ( soort van wenteltrap in de woonkamer)

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    wij hadden het altijd in de badkamer staan,

onze badkamer is beneden en was heel groot.

nu hebben we de badkamer met de helft verkleind, de keuken anders en een aanbouw van 4 meter waardoor wij een bijkeuken hebben gekregen zeg maar, en daar kan de wandelwagen nu staan.

5. AnLo

AnLo Actief lid

16 nov 2014
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onder de kapstok (voor de deur van de trapkast).

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nu staat de kinderwagen in de kamer bij het raam, kan hij lekker in slapen overdag. Straks als hij niet meer in de wagenbak past en wss niet meer beneden slaapt dan gaat de kinderwagen in de gang onder de kapstok staan.

Eigenlijk zou het handiger zijn hem in de bijkeuken te zetten, maar dat is het domijn van onze hond (bijna 8mnd) dus dat gaat niet want ik wil niet weten wat er dan na een nacht 'slapen' over is van de kinderwagen haha.

7. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Hij staat nu in de gang onder de kapstok, bij de oudste stond hij ook regelmatig in de bijkeuken.

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik klap em in. Het onderstel staat in de gang tegen de muur bij de voordeur.
    De zitting staat in de slaapkamer

9. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Het ding staat voornamelijk in de weg. Meestal in de gang, soms in de woonkamer achter de bank. Zodra ze in een buggy passen ben ik altijd blij dat het ding weer weg kan.

10. Boommm

Boommm Niet meer actief

In ons oude huis stond hij opgeklapt onder de kapstok.
    Nu hebben we een grote hal en staat ie (bugaboo donkey) in de hal. Gewoon uitgeklapt.

11. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Nu in de woonkamer onder de trap, maar als de kleine wat groter is, wil ik daar een speelhoek van maken. Aangezien ik dan nog de wandelwagen nodig heb, weet ik niet waar ik de wagen neer kan zetten. Het onderstel kan ik inklappen, maar vind het dan nog een lompe sta-in-de-weg. 😒

12. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Hij kan hier in de bijkeuken of in de hal onder de trap.

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.771
    18.916
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    In de woonkamer (niet fijn) of in de achterbak van de auto. Hij past niet in de hal en we hebben geen garage / bijkeuken / trapkast o.i.d. waar hij in kan. Schuur is echt onwijs vochtig en bedompt (en bovendien met onze twee fietsen al vol) dus ook dat was geen optie.

We gebruiken hem trouwens niet vaak, dus voor die paar keer in de maand dat we hem nodig hebben / hadden stoort het me niet dat ik hem even uit de auto moet pakken.

14. jp87

jp87 Actief lid

26 okt 2011
    275
    22
    18
    Hier bij de oudste 2 altijd in de woonkamer gestaan omdat die er overdag ook in lgen te slapen Gewoon in de hoek. Vond het ideaal met 2 zomerkindjes je kan zo ff 'wegrijden' om een boodschap te doen.

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Hier de ligbad in de kast en het onderstel opgeklapt tussen de kast en het toekomstige bedje.

Nog geen baby hier alleen qel al druk met de kamer bezig. Ik denk ook dat we hem zo op blijven bergen. Anders is er weinig plek.

16. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de woonkamer. De gang is te smal en in de woonkamer heb ik genoeg ruimte.

17. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij woonden gelijkvloers, de kinderwagen stond in de baby slaapkamer. Die was met 15m2 groot genoeg.

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij hebben een garderobenis in onze hal en daar kon de kinderwagen/wandelwagen mooi in staan met ingeklapte duwstang.

19. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    In de hal. Hij kan daar uitgeklapt staan, heel blij mee. Heel af en toe staat hij in de bijkeuken.

20. blondine01

blondine01 Niet meer actief

Onze kinderwagen stond in de woonkamer, aan het begin sliep ze ook in de reiswieg beneden.
    Nu hebben we alleen een buggy en die staat in de halkast/trapkast

Deel Deze Pagina