Hallo dames, Ik hoop dat jullie mij kunnen/willen helpen. Voor mijn Nederlands afstudeeropdracht moet ik een onderzoek doen naar zwangerschapsverlof. Het gaat er over hoe wij Nederlanders denken over de regels van het verlof. Hiervoor heb ik een enquete gemaakt en mijn vraag is of jullie deze in willen vullen. Het zijn maar 10 vragen, maar het zou mij helpen om mijn afstudeeropdracht af te ronden. Wil je mij helpen? stuur dat via een prive bericht je mail adres en ik stuur je dan de enquete. Met jou mail adres doe ik verder helemaal niks. tenzij je aan het eind van mijn opdracht wilt weten hoe het is gegaan, dan kan ik de rapportage naar je toe sturen. Alvast heel erg bedankt en ik hoop dat jullie mij willen helpen om een eind te maken aan de toch al te lange opleiding Liefs, Knorretje
up.. de dames die al gereageerd hebben wil ik alvast bedanken.. ik hoop op nog veel meer respons. liefs, knorretje
is dit alleen voor vrouwen die al verlof hebben gehad of mag je ook meedoen als je nog met verlof gaat?
voor alle vrouwen die er zijn.. het gaat om een mening, soms kan die al goed gevormd zijn door ervaring, maar dat hoeft niet. Alle meningen zijn welkom
even weer een upje... Steeds meer dames reageren, daar ben ik erg blij mee. Zo krijg ik een goed beeld voor mijn onderzoek. Ik hoop dat er nog veel meer zijn die even de enquete in willen vullen. Het zijn maar 10 vragen en zal hoogstens 4 a 5 minuten in beslag nemen.... waarschijnlijk nog niet eens