Verzuimbeheer wil me weer aan het werk hebben, maar zie dat niet zitten?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door tamtam78, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Maar daarin zou je zelf toch ook een stem moeten hebben? Als je buikgriep hebt en je werk zegt nou probeer het toch een uurtje, dan zeg je toch ook dat dat niet gaat?

2. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Dat vind ik dus ook en helemaal omdat het UWV er wel mee akkoord gaat.
    Die mevrouw die ik van verzuimbeheer spreek om de 2 weken heeft mij nog nooit gezien hoe kan zij nou beoordelen hoe ik me voel.
    Als het nou een arts was dan is het een ander verhaal(al zou ik daar ook aangeven dat het (nog)niet gaat) daar ben ik ook geweest en die zei dat ik over een aantal weken weer langs moest komen als het nog niet ging, maar daar heb ik nog niks van gehoord.
    Die mensen zijn medische onderlegd net als het UWV.
    Ik zou ook willen dat ik me beter voel en weer wat kan doen de muren komen ook op me af hier thuis en wordt er ook regelmatig knap down van, dus ja als ik ook maar zou voelen dat ik weer iets zou kunnen dan zou ik het meteen doen.

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Tof dat je zo reageert! Was even bang dat mijn reactie verkeerd zou vallen. Heel vaak snap ik het namelijk echt niet dat een uurtje proberen zo moeilijk is. Maar dat komt ook omdat er gewoon ook vrouwen zijn die bij een scheet al thuis zitten en waarbij het werk kan stikken. Dat vind ik nogal onbeschoft. Maar zoals je het uitlegt snap ik je wel. Het is niet eens zo zeer dat het niet kan, als ik het goed begrijp, maar meer dat je dan het risico loopt dat je de rest van de dag niets meer kan of zelfsplat moet liggen. En dan heb je een groot probleem omdat je niet alleen jezelf maar ook je zoontje daar mee hebt.

Ik hoop dat t gauw opknapt en je merkt dat je weer wat meer kan!
    Xxx

4. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ik kan me goed voorstellen dat je daar boos om kan worden daar kan ik ook niet tegen, maar ik zou het ook graag alles willen.
    Ik kan wel wat maar dan wel op mijn eigen tempo en eigen momenten, omdat geen dag voor mij hetzelfde is.
    Ik moet bij alles denken of het wel gaat lukken zo niet dan doe ik het als ik me iets beter voel. Ik ben beroerd of heel erg beroerd en dat dag in dag uit.
    We doen op donderdagavond altijd boodschappen en ik heb al een paar keer gehad dat ik niet meeging of dat mijn man mij halverwege naar huis heeft gebracht.
    En idd als het wel fout gaat heb ik niet alleen mezelf ermee.
    Nu lukken de belangrijkste dingen in ieder geval en bij de rest krijg ik hulp van mijn man waar nodig.

5. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Heb vandaag weer met verzuimbeheer gebeld en ze was nu meegaander.
    Het spugen is ook weer teruggekomen, dus ben ook bij de HA geweest en die kon weinig voor me doen, moet morgen wel bloedprikken om te kijken of daarmee alles goed is.
    Ze adviseerde me ook om naar een osteopaat te gaan, dus daar heb ik voor vrijdag een afspraak gemaakt.
    Moet nu 3 Januari weer bellen en ze maakt een afspraak voor mij bij de arboarts.

6. Dana

Dana Niet meer actief

gelukkig maar, dat klinkt al heel wat minder technisch en wat meer menselijk.

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tam tam arboarts laat je waarschijnlijk niet zo maar aan het werk gaan hoor.......mijn dinnie had dit ook, bijna de hele zwangerschap kotsmisselijk geweest, ze voelde zich er ook erg schuldig over en als ze het dan weer ging proberen moest ze weer dagen achterelkaar bijkomen.....dus dat ging ook niet meer.
    Duidelijk zijn meid, laat je niet wegzetten, maar zeg gewoon dat het niet gaat als het niet gaat. Inventaristatie werk hahaha terwijl je deze klachten hebt??? Stelletje mafkezen....
    Nogmaals ik heb het van dichtbij meegemaakt en weet dus een beetje hoe je je voelt. Sterkte!!!
    (wat mijn dinnie ook zei tegen mij is dat ze de dagen dat ze niet aan het werk was niet wilde gebruiken om bij tekomen omdat ze weer zonodig aan het werk moest maar ook wilde genieten van de zwangerschap hoe ziek ze ook was)

Deel Deze Pagina