Hallo allemaal! Ik ben nieuw hier, maar wil graag een vraag stellen die me al een tijdje bezig houdt: Heeft iemand ervaring met Organische potjes? Biedt Nutricia ook een organische variant van Olvarit? Mijn kleine mag binnenkort met vast voedsel beginnen en mijn man en ik eten al jaren zelf organisch voedsel. Alle tips zijn welkom!
Goedemiddag, Dankjewel voor je vraag via het forum. Wat leuk dat je binnenkort gaat starten met de eerste hapjes voor je kleintje . Op dit moment heeft Olvarit geen biologische/organische producten. Wij besteden de grootste zorg aan de kwaliteit van onze producten. Er wordt continu gewerkt aan innovatie en verbetering van ons assortiment. De vraag/ behoefte van onze consumenten, o.a. de opname van biologische/organische producten, wordt hierin meegenomen. Graag willen we benadrukken dat wij op dit moment al hele strenge eisen stellen op het gebied van bijvoorbeeld bestrijdingsmiddelen en het gebruik van antibiotica. Daarnaast maken we net als in biologische producten geen gebruik van genetisch gemodificeerde ingrediënten, conserveringsmiddelen en kunstmatige geur-, kleur- en smaakstoffen. Al onze ingrediënten worden geproduceerd door een door ons zorgvuldig geselecteerde teler. Elk bedrijf dat babyvoeding bereidt, heeft te maken met hoge kwaliteitseisen en strenge regels vanuit de Europese Unie. Maar bij Olvarit gaan we een stapje verder. Met al onze leveranciers maken we heldere afspraken over de kwaliteit. Groetjes, Anne-Lotte- Nutricia voor jou