Ik heb sinds een paar weken dat mijn spieren verzuren, dan zit ik gewoon op de bank. Het gebeurt dan in mijn benen, armen, buik en rug. Als ik in beweging ben heb ik het niet maar als ik dan weer ga zitten dan krijg ik het weer. Ben ook ontzettend kortademig, ook als ik zit en niks doe, zodra ik opsta wordt dat nog erger, kom bijna de trap niet meer op. Ik hoop eigenlijk dat dit herkenbaar is voor iemand rond mijn termijn, anders morgen maar even de gynaecoloog bellen voor overleg.
Of het exact hetzelfde is weet ik niet, maar ik meen het wel te herkennen. Zodra ik ga zitten bekruipt me een rotgevoel in mijn armen, rug en benen. Beetje onrustig, tintelend, verdoofd, moeilijk te omschrijven. Ik gooi het er op dat t bloed niet meer lekker door kan stromen, schijnt te kunnen door het vocht dat je extra vast houdt en doordat je uk zoveel ruimte begint in te nemen. Als ik jou was zou ik het gewoon even noemen bij je gynaecoloog, je weet nooit. Maar ik heb tot nu toe alleen te horen gekregen dat 'het er allemaal bij hoort', helaas.
Okay dank je Volgende week moet ik weer naar de gynaecoloog dus dan noem ik het even maar dan maak ik me voor nu geen zorgen!
Nou dat gevoel heb ik ook de laatste tijd, bij het minste keertje bukken en zo dat verzuurde gevoel..geen idee of het er normaal bij hoort. Ben ik eigenlijk wel vanuit gegaan hihi