Hoi allemaal, Natuurlijk bestaat er al een topic waar iedereen kan posten wat diegene vandaag heeft gegeten. Is het niet leuk om er ook een foto-editie van te hebben? Een foto is altijd leuker dan enkele getypte woordjes vind je niet? (Ik weet niet of dit specifiek mag? Twee topics met ongeveer dezelfde onderwerp? Ik hoor het wel )
Deze foto is gepikt, maar zo ziet het er wel ongeveer uit als ik klaar ben (zonder de koriander erover, daar hou ik niet zo van).
PicMonkey: Photo Editing Made Of Win Burrito's gemaakt, nu wachten op manlief. ( Hoe doe je dat ook alweer foto plaatsen zonder de url? Vroeger gebruikte ik er een programma voor, nu met een andere pc heb ik het niet meer?)
We aten pitabroodjes met shoarma. Daarbij komkommer in dressing. Dit is het bordje van dochter. Bekijk bijlage 481636
In het vak waar je een bericht plaatst, zie je een paperclipje. Als je daarop klikt kun je een foto uploaden en in je bericht toevoegen.
Rijst met saffraan, gestoofde aubergine met knoflook, salade en kipvleugels.. ( 1 vleugel voor mij, ik hou niet van kluiven )
Kun je het niet in de vriezer doen. Zonde om weg tegooien. hier aten we burritos.helaas geen foto. Zag het topic telaat
Wij hadden vandaag falafel. Het zijn een beetje kleine burgertjes geworden. Hierbij aten we cous cous salade.