Verzwaringsdeken voor beter inslapen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door babbel1983, 11 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babbel1983

babbel1983 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.338
    302
    83
    Dat heeft mijn dochter idd ook wel. Als ze ergens mee bezig is waar ze op gefocust is, dan kan ze idd vergeten dat ze even alleen is en gaat het goed. Maar zodra ze het dan beseft slaat gelijk de angst toe. Alleen naar de wc gaan bv durft ze ook niet, er moet altijd iemand mee. Hier beneden gaat dat vaak wat beter, omdat ze dan wel weet dat ik in de buurt ben of dan is haar broertje erbij. In haar eigen kamer blijven alleen (behalve het slapen, maar dan ligt haar broertje ook in de kamer naast haar) is voor nu nog een brug te ver voor haar, ik ga er wel vanuit dat dat iets is wat vanzelf minder wordt.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.132
    8.867
    113
    Voor sommige kinderen is beweging even tegengaan best handig, kan ik vertellen.:roflmao:

babbel1983 vindt dit leuk.
  3. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28

Owja ik begrijp het!! Ik vind zelf het nadeel ook het verschonen van het bed met de slaaptunnel. Meer gedoe met opmaken en hij droogt relatief langzaam, heb er ook maar één.
    Maar goed mijn zoontje vind het fijn dus we houden 'm er maar in:)

Succes ermee, altijd een zoektocht wat bij je kindje past ♥️

babbel1983 vindt dit leuk.
  4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.799
    4.181
    113
    Wij gebruiken hem overdag ook heel vaak. Mininaal 3x per dag even om te ontprikkelen. Zonder heeft zoon veel en veel te veel bewegingsonrust om rust te nemen

5. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.605
    8.354
    113
    Vrouw
    #25 Zonnestralen, 14 feb 2022
    Laatst bewerkt: 14 feb 2022
    Dat bedoelde ik met over de toeren raken. Te veel doorgaan. Nu ik het terug lees lijkt het alsof ik het moment bedoel waarbij het al veel teveel geworden is. Maar ik bedoel het in een eerder stadium.

Bij ons is het afgeraden door de fysio. Mocht de manier waarop we het nu doen niet genoeg meer zijn dan neem ik de deken ook mee naar beneden.

6. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    Onze zoon heeft een slaaptunnel. Echt zo fijn! Knuffels kunnen er nog gewoon bij hoor, naast z'n kussen nog een hele lading. Over de slaaptunnel nog gewoon het dekbed liggen.
    Ik was de slaaptunnel maar af en toe uit. Zeker niet wekelijks.
    Het verschonen van t bed is iets meer werk maar goed te doen hoor.

Kijk eensop de site van "liefs uit Giessenburg". Zij heeft veel info erop staan en maakt erg mooie dingen

Deel Deze Pagina