Ik heb een heel leuk wit topje gekocht. Hij is wit en de achterkant is tot een laag punt open maar dan wel soort gebreid/touwtjes die een doodshoofd vormen. (Oei slechte uitleg) ONLY top? Bestel nu bij wehkamp.nl Nou wil ik daar het liefst niks onder dragen want ik vind een blote rug heel erg mooi staan en vooral met dit truitje. Alleen de stof is vrij dus dus je ziet mn tepels er veel te goed doorheen. Vroeger heb ik wel eens van die tepelplakkers gezien bij H&M dacht ik maar ik zie ze nu in geen enkele winkel. Heb al een plakbehad geprobeerd maar dat zit voor geen meter. Iemand nog ideeën?
Die tepelplakkers heb je ook bij de hunkemuller Je hebt ook plakbh's, als je een niet te grote cup hebt kun je die dragen, geloof dat dat tot c of d gaat.. Opzich wel super gaaf!!!
Dan ga ik maar even terug naar een andere hunkermuller Die plakbeha was bij mij (cup b) geen succes, voelde alsof ik 2 stenen had opgeplakt, kan er niet aan wennen haha.
Flink zon erop.. trek je je truitje uit, heb je een doodskop op je rug staan. Hahaha. Wel een heel tof truitje ja
Ik kan die dingen ook niet dragen, mijn borsten zijn te zwaar.. Maar die tepelbedekkers kun je best proberen