Hallo dames, Het duurt nog wel een tijdje dat ik mag overstappen, maar toch jullie ervaring gevraagd. Momenteel ben ik al jaren trouwe klant van een groot mobiel netwerk. Ik vroeg laatst aan de klantenservice van het netwerk wanneer ik mijn contract kon verlengen en wat de daarbij geldende korting was. De beste man van de klantenservice gaf aan dat "alle klanten bij ... zijn belangrijk. Oude, maar ook nieuwe. Er is geen korting meer voor klanten die al langer klant zijn". Nu vind ik dit netwerk zonder korting best een duur netwerk. Of je moet alles in 1 hebben, dan krijg je 10 korting. Maar overstappen qua alles in 1 hebben wij zeer slechte ervaring mee (hebben 1,5-2 maanden zonder tv, internet en telefoon gezeten toen wij naar hun overstapten). Nu zag ik iets van Youfone en Belsimpel. Hoe zijn deze netwerken? Ervaren jullie wel eens problemen met dit netwerk? T-mobile is hier geen optie: Ik woon nogal landelijk, waardoor T-mobile hier nauwelijks ontvangst heeft. En Vodafone... Zijn dé geruchten waar over dat data verbruik? Bedankt!
Je zit dus bij kpn? Overigens er zijn maar 3 netwerken en alle anderen maken gebruik van 1 van deze netwerken (t-mobile,vodafone en kpn). Over dat van Vodafone daar kan ik heel kort in zijn: Dat Vodafone op radar is geweest dat klopt en weet je waarom? Omdat Vodafone wereldwijd de grootste provider is en dus de meeste klanten heeft. Maar deze data geruchten zijn ook bij Kpn en T-mobile. Radar heeft Vodafone gevraagd omdat zij de meeste klanten hebben dus ook sneller meer klanten die van zich laten horen. Probleem is dat wettelijk is vast gelegd dat de providers niets mogen weergeven wat en wanneer je iets hebt gedaan op internet. En Vodafone heeft tegenwoordig blox beperkt internet gratis waardoor je nooit extra kosten gaat betalen mocht je over je mb limiet heen gaan. Ik heb verder heb ik geen ervaring mee Youfone of Belsimpel. Succes met zoeken en verdiep je heel goed in de voorwaarden veel mensen doen dat niet.
Ik ook jaren bij kpn maar idd erg aan de prijs. Zeker in combi met een nieuw toestel. Maar t-mobile en Vodafone gaan m niet worden. Geprobeerd en man heeft t, maar hier echt slecht bereik en regelmatig krijgen we zelfs een Belgische provider en ineens dat netwerk... Je hebt ook netwerken die zusjes zijn van kpn en gewoon het netwerk van kpn gebruiken maar wel Veel goedkoper zijn. Weet alleen ff geen namen...
Hier telfort, zitten op het kpn netwerk en is beter betaalbaar. Man zit bij symio ook op het kpn netwerk. Allebei prima bereik ook.
Ik zit bij Robin mobile, zou even niet weten via welk netwerk dat gaat, maar is alles onbeperkt, dus bellen, smsen en internetten. Vind ik ideaal niet heel duur en maandelijks opzegbaar. Zat eerst bij Vodafone, maar dat vond ik te duur worden.
Hier youfone (kpn netwerk) en vele malen beter ontvangst dan eerder met Tele2 (die op t mobile netwerk zit), ben zeer tevreden, en ook nog iets goedkoper en meer belminuten
Oh wij zitten ook bij kpn maar betalen zeker niet veel, hebben ziggo en nog een onbekende aan de deur gehad. Allebei zeiden ze dat we lekker bij KPN moesten blijven omdat hun het gewoon niet goedkoper konden bieden. We hebben alles in 1 glasvezel pakket en hebben allebei onze mobiele telefoon lopen bij hun. Kan je verder helaas niet verder helpen omdat ik nu al 7 jaar bij KPN/hi zit.
Wat bedoel je met geruchten over data verbruik bij vodafone??? Ik heb nu al een tijd vodafone en bevalt me goed (overigens hebben wij hier ook weinig keus, zitten tussen 2 masten in en veel netwerken hebben hier dus weinig ontvangst) en met het data is het nu dat als je over je bundel bent dat je traag internet krijgt maar niks extra's betaald.. Maar ja ik heb een bundel van 6 gb dus ik geloof niet dat ik daar zo overheen ga...
Trouwens bij KPN kan je vaak ook wel onderhandelen hoor als je zegt dat je naar een ander gaat... In ieder geval wel voor t.v enz daar kan ik ieder jaar weer voor bellen en krijg zo ineens 20 euro korting per maand bijvoorbeeld dus misschien kan je dat ook proberen met je mobiel?