Mijn oudste kind vertrekt over twee weken voor vijf dagen naar Lissabon met school, het is een sportieve werkweek die veelal in het teken staat van surfen. Op de voorlichtingsavond werd benadrukt om vooral de lippen tijdens het surfen goed te beschermen, eenmaal verbrande lippen en je kunt het surfen wel vergeten. Hij neemt factor 50 mee, ik heb van die kleine flesjes bij de Kruidvat gehaald omdat ze niet meer als 100 ml mogen meenemen in de handbagage. Kan die nu zijn lippen met factor 50 beschermen of liever een aparte sunblock speciaal voor de lippen? Wellicht dat iemand ervaring heeft. Ik hoor het graag.
Volgens mij heb je daar idd speciale sunblock voor, Lijkt volgens mij gewoon op een soort labello? Lijkt me qua bestanddelen denk ik ook veiliger met t oog op dat t in je mond komt (lippen bevochtigen ) Lijkt me van gewone zonnebrand niet echt lekker Dit heb je voor wintersport dacht ik ook? Heb er verder geen ervaring mee
Ja sunblock voor de lippen kopen! Die is vaak vetter en blijft langer zitten. Je hebt idd labello, of vergelijkbaar, maar die zijn niet zo heel goed, en moet je wel vaak opnieuw opsmeren, is mijn ervaring. Of https://www.vision-sun.nl/zonbescherming/zon-en-sport/ Dit soort types heb je ook, ik kocht ze voor wintersport en vakanties in de bergen, dit is vaak wat meer waterbestendig. Laat wel een wat witte waas achter op je lippen. Maar ze verbranden niet, en blijft ook lang zitten.