Hoi meiden, Mijn zoontje groeit zo hard dat hij veel van zijn leuke kleertjes niet (lang) aangekund heeft. Ik wil ze dus graag verkopen. Ik heb verschillende setjes gemaakt, maar uiteraard kun je ook losse kleertjes kopen. PB me voor meer info. Foto 1: Kleding setje in maat 62 Met onder andere: - Noppies overhemdje - 2 broekjes (1 spijker - zwart - de andere een net zwart broekje van Noppies) - Leuk vest nog nieuw - Leuke shirtjes - Mc Gregor polo - River Woods vest Voor 30 euro inclusief verzenden mag je alles overnemen.
Foto 2 - Setje in maat 68 Voor 20 euro inclusief verzenden mag je dit hele set hebben. (2 vestjes, 1 overhemdje, 1 donker blauw broekje, 1 spijkerbroekje, 1 noppies shirtje en 1 Dirkje shirtje)
Foto 3: Nieuw zomerjasje van Babyface maat 62 - nieuw gekocht voor 29.95. Nooit gedragen!! Je mag het jasje voor 15,- overnemen
Girls, ik zie dat ik veel berichtjes heb. Ik ga ze morgen op mn gemak beantwoorden. Bedankt voor jullie interesse in ieder geval!
Dit heb ik ook nog liggen: Wit berenpakje - mt 56 Bruin berenpakje - maat 62 Jasje - maat 62 Ook allemaal in zeer goede staat!!