Na 8 maanden nog moeite met autorijden

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door heppiedepeppie, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Herkent iemand dit?

Lucas is bijna 8 maanden en ik heb nog steeds moeite met lange stukken autorijden. Vooral snelweg vind ik soms echt eng.

Ik kan me gewoon niet zo lang concentreren en soms ben ik gewoon bang om 'weg' te vallen. Dat gebeurt niet maar ik ben nog gewoon erg moe van het rijden.

Korte stukken of wegen waarbij je veel bochten, stoplichten of iets dergelijks hebt, gaat prima. Maar lange stukken snelweg zijn echt nog steeds een drama...

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik herken het niet maar ik zou je aanraden om bij lange stukken vaak te stoppen.

3. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Dat zou idd kunnen alleen heb ik het al als ik een half uur of uurtje op de snelweg zit. En ik kan toch niet iedere 10 min stoppen lijkt me...(ja kan wel maar dat schiet niet op :D)

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Nee dat schiet inderdaad niet op hahaha!
    Ik heb geen idee.. Heb je een bril? Zo ja is de sterkte nog goed. Zo nee misschien een nodig?
    Ik heb een bril en word heel moe als ik hem niet op heb! Vooral met inspanning met kijken zoals autorijden ed.

5. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Heb je een KS of ruggen prik gehad?

6. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    beide...

Na 15 uur weeen en 3 cm ontsluiting heb ik een ruggenprik gehad én een KS.

Maar ze hebben ook geprobeerd een ruggeprik met pijnstilling te zetten (halverwege die 15u). Deze was volgens de anesthesist goed gezet maar deze werkte dus niet. Dus na een uur wachten en extra dosissen die ik kreeg, zijn we onverrichte zaken weer naar de verloskamers gegaan. De ruggenprik voor de KS werd wel in 1x goed gezet en werkte prima (beetje té prima want ik had het idee dat ik geen lucht meer kreeg waardoor ik alleen maar gefocust was op mn ademhaling en niet op de bevalling:))

7. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Heb ik dus ook gehad en ik herken het onzekere gevoel.
    Ik kan helemaal niet tegen medicatie ie verdoven, heb bij een kaak operatie er echt een jaar last van gehad.
    En bij de KS heb ik echt liggen ijlen op de operatietafel.
    Omdat ik het gevoel al kende van eerdere operaties ben ik na 2 weken weer een keer in de auto gaan zitten, dood eng vond ik het, het zweet brak me uit maar ik heb het gedaan en zo langzaam aan ging het steeds beter!

Succes

8. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Mag ik vragen wat een ks daar mee te maken heeft? Heb zelf ook nrt een ks gehad en vrssg het me af....

9. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Na een zwangerschap kan de sterkte van je ogen (tijdelijk) veranderen en kun je erg vermoeid raken. Ik zou ter controle even bij de opticien langs gaan dan heb je dat iig uitgesloten.

10. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Maar als dat tijdelijk is, verdwijnt dat dus ook weer? Kan nu wel een dure bril laten aanmeten maar als ik hem dan straks niet meer nodig heb vind ik dat ook zonde.
    Maar is het proberen waard!

11. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    @justy zie dik gedrukt

12. samantha1

samantha1 Fanatiek lid

30 nov 2010
    2.688
    6
    38
    Ik heb dan wel geen keizersnee gehad en ook geen ruggenprik, maar ook ik vind autorijden helemaal niet leuk meer. Kan me niet goed concentreren. Ben heel snel bang dat er iets gebeurt als ik aan het rijden ben.

Verkeer van rechts: ik weet dat er verkeer aan kan komen.. dat ik iets minder hard moet gaan rijden.. goed moet uitkijken... EN NOG.. schrik ik me kapot als er dan ineens een auto aan komt en ik op het laatste moment boven op de rem moet :S

En dat terwijl ik vroeger auto rijden zoooo leuk vond..

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Hier vooral last in het donker... Bij mij komt rondst mijn ogen tijdelijk niet goed zijn. Na de borstvoedingsperiode herstelt dit weer vanzelf, hopelijk deze x ook weer...
    Ben wel over het algemeen schrikachtiger geworden... Heb ook opeens enorme hoogtevrees wat ik nooit had...

Deel Deze Pagina