Vanaf volgende week 11 december ligt mijn gedichtenbundel " tranen rondom de lach' in de winkel, het is een droom van mij ben er 2 jaar mee bezig geweest en nu eindelijk is het zover!!! nieuwsgierig?? stuur maar pbtje met je email krijg je 11 december een mailtje van mijn uitgever over de bundel!!!
Gefeliciteerd! Wat leuk, een gedichtenbundel. Ken wel iemand die een roman heeft uit gebracht. Heb dan natuurlijk ook een gesigneerde versie!! En mijn man is zelfs vernoemd in een autobiografie (van de eigenaar van "Het goed" een kringloopwinkel, nu de eigenaar van Brennels).Ook daar hebben we een gesigneerde versie van! Ben benieuwd, ga zeker even kijken als ie uit is!!!
Wauw wat fantastisch joh! Gefeliciteerd! Wat moet jij trots zijn, ik wens je een hoop volgende drukken toe!
wauw wat leuk...ik hoop dat ie goed verkoopt. Ik ga hem helaas niet kopen want ik lees alleen engelse boeken maar veel succes!
wat stoer zeg! lijkt me echt geweldig om je eigen naam in de boekenzaak te zien liggen! gefeliciteerd!!!!!
Hier 2 voorproefjes! Voor de kleine Lief klein wondertje, We moeten nog zo lang wachten, Maar je voelt al zo dichtbij, toen we het hoorde waren we zo blij, nog 6 maandjes wachten, tot we jou zien, ook al voel ik je zo dichtbij, het wachten duurt een eeuwigheid, maar we zullen wachten, tot jij hier bent bij mij. je spulletjes staan al bijna klaar, straks zal je liggen in dat wiegje daar slapen als een roosje, huilen voor eten. Maar wij staan voor je klaar. Nachtenlang uit bed om de zoveel uur, lief klein wondertje oh zo puur, Met smacht wachten wij tot we jou onze liefde kunnen geven! Kleine groei maar goed, en maak ons blij! Opa 1 Op het moment dat ik dit schrijf, ben jij al op weg naar je laatste rustplaats eindelijk krijg jij je rust Waar je zo naar verlangde Nu heb je geen pijn meer, Je lichaam blijft hier maar jijzelf bent er niet meer Althans we kunnen je niet meer aanraken Je stem zal ik nooit meer horen Je lach zal ik nooit meer zien Maar in mijn herinnering blijf je wie je bent en was mijn opa Ik zal misschien nog een paar tranen laten, maar veel zullen het er niet meer zijn want we weten allemaal: nu heb je rust en geen pijn
Maar hoe gaat dat dan in zijn werk? Je schrijft gedichten of korte verhalen of een boek...en dan... Wat is dan de volgende stap als je voor je zelf zo ver bent dat je het zou willen laten uitgeven? Stuur je het op met de vraag of ze het goed genoeg vinden om uit te geven? Ja ben nieuwsgierig hoe zo iets nou in zijn werk gaat? Hoe heb jij het gedaan? Wat waren jouw stappen?
Maar in ieder geval gefeliciteerd met je gedichtenbundel. Mag je best trots op zijn!!! 11 december....ga ik wel ff kijken in de boekwinkel... Ik schrijf ook gedichten maar gewoon voor me zelf, voor de fun, voor de ontspanning. Meestal met een knipoog. Misschien inspireer je me wel om weer eens er serieus mee bezig te gaan. Complimenten!!
hoi beertje, ik ben opzoek gegaan naar een uitgever nadat ik een behoorlijk aantal gedichten heb geschreven ik heb hier een voorwoord bij geschreven en een nawoord, en inderdaad opgestuurd naar een uitgever, eigenlijk met het idee om te kijken of het uitgever waardig was, en of ze me tips konden geven hoe ik het kon verbeteren, na veel bellen en voornamelijk maillen kwam er een contract tot stand.. het kost veel energie en tijd, maar als je eenmaal het eind resultaat ziet ben je tevreden, de stappen van mij op een rijtje 1. Gedichten in een boek vorm neer gezet achter elkaar in word. 2. Voorwoord en nawoord geschreven, 3. gezocht naar een uitgever ( in mijn geval Boekscout) 4. gemaild met een exemplaar met de vraag voor tips, en of het uitgever waardig was, 5. gebeld met boekscout na enige mailling dat het inderdaad boekwaardig was, 6. maillinglijst op gesteld, zakelijk en prive, 7, Coverfoto gemaakt, en een samenvatting voor de achterkant, 8, Pasfoto opgestuurd 9. Boek naar de drukker 10. Boek in de winkels
ik vind t hartstikke leuk voor je! maar bookscout is toch ook zon onderneming die (bijna) alles aanneemt en waarbij je (uiteindelijk) zelf ook geld moet betalen? ik vind het altijd een beetje eng om buiten de gevestigde uitgevers die (streng) selecteren maar daarna alles (ook de layout, de marketing, de PR, mailings, de presentatie) voor zich nemen? in elk geval succes, waar komt t te liggen?