sjaggo wie heeft dat ook ?

Discussion in 'Zwangerschap' started by asjuh, Jun 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ik ben de laatste dagen zo mega sjaggo pfff ik kan niets verdragen...ik vraag me af of er onder de zwangere dat vaker voorkomt of dat mijn gezin de enige zijn die lijden :oops:

2. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Eh nee, maak je niet druk, ik heb er ook last van :oops:

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ow echt waar meid ... :confused: dank je dank je dank je :D ..echt joh ...een kort lontje ...tegen mun mannetje en kiddies ..terwijl ik juist zou moeten zingen enzo ...ik schaam me diep ..

4. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik schaam me ook maar ik kan er niks aan doen. Mijn bui kan zo van het een op het andere moment omslaan. Ik denk dat er ook een groot deel spanning bij zit, tenminste bij mij wel. Je wilt genieten maar bent ook bang.Dus je zit al met gemengde gevoelens. Ik denk dan ook dat als ik eenmaal een goede echo heb gezien dat er dan een groot stuk zorg van mijn schouders valt, zucht :oops:

5. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Amen ! ik denk dat je nu psies verwoord wat ik voel en bedoel

6. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Komt allemaal goed ;)

7. gabje20

gabje20 Bekend lid

Jan 20, 2006
    597
    0
    0
    Maak jullie niet druk, dat blijft wel even!!

Na de 3 maanden wordt het wel wat minder of gaat het weg.... ik heb er nu nog steeds af en toe last van !

suc 6 groetjes

8. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou ik hoop toch wel dat het weg gaat. Ik weet soms bijna zelf niet hoe ik op dingen moet reageren. Tis eruit voordat ik het weet en dan denk ik :oops: SORRYYYYYY

9. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Poeh ik heb het vanmiddag nog gehad tegen mijn beste vriend die effe langs kwam. Hij deed iets op de computer wat ik niet zo leuk vond en ik deed daarna zo lullig tegen hem. Bleef tegen hem zeiken waarom hij dat gedaan had en daarna bleef ik echt kortaf. Hij is maar naar huis gegaan :oops: Ik schaam me kapot achteraf joh!! Jeetje wat was ik sjaggo zeg pff hihi.

10. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    en ik maar denken dat ik de enige "trut " was hahahaha ...en echt ik kan het niet helpen hoe erg ik mijn best ook doe ...en elke keer denk ik ...nou ga ik aardig zijn ..tsjah en dan gaat het toch de mist in ...om de meest lullige dingen :oops:

11. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Haha wat een bitchen he ;)

12. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik ben juist super happy (behalve op de momenten dat ik super misselijk ben).

13. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Hehe ik herken het als de beste!!!
    Vooral de eerste weken was ik soms echt een trut!!!
    Chagerijnig om niks en mn bui kon zo omslaan!!
    Nu ben ik juist veel vaker vrolijk en ik kan echt hyper blij zijn haha!!!!

14. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Ik voel het soms aankomen, dan zeg ik tegen mijn man dat ie maar beter even de kamer uit kan gaan. En dan vraagt ie waarom en dan werp ik een vuurspuwende blik op hem en dan weet hij wel genoeg. :)

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahaha... ik heb dat ook gehad ja in het begin.. nou ja na 12 weken pas want daarvoor was ik stront ziek... mn man kon niks meer goed doen.. ik was gelijk pissed... nu is dat gelukkig over ik ben nog welleens chaggie maar allen als ik me totaal niet lekker voel en overal pijn heb... of als mn man chaggie is wordt ik ook chaggie... gaat wle over...! je komt dnek ik ook nog in een emotionele tijd terecht lol

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Ik heb het ook hoor :oops: en nu zelfs heel af en toe ook nog. Gelukkig begrijpt mijn vriendje mij nu een heel klein beetje, want eerder ging hij zelf net zo hard terug sjaggieen.. tsja en dan is het hek van de dam he, heb hem zelfs een keer voor van alles en nog wat uitgemaakt :cry: achteraf natuurlijk super spijt.... ze zeggen dat het over gaat, maar wanneer!!! Succes ermee!

17. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    mijn mannetje zei laat die test maar zitten ik weet zo wel dat je weer zwanger bent :oops: en hij had gelijk
    aan mijn bitchie gedrag kon hij dus opmaken dat ik zwanger was

ggrrr hormonen :)

maar het gaat over hoor (al hoe wel ;))

18. Amira

Amira Actief lid

Jan 30, 2006
    230
    0
    0
    Asjuh, ten eerste super gefeliciteerd. te gek dat je weer zwanger bent. Ik heb echt met je meegeleefd de vorige ronde. Ik heb nu echt een big smile achter de pc. Wat je vraag betreft: Ik kan echt op de stomste momenten uitvallen tegen iedereen en mijn geduld is echt nihil op dit moment. Ik hoop maar dat het snel over gaat.

Succes

19. aardbei

aardbei Lid

May 16, 2006
    79
    0
    0
    Vrijwilligster
    Amsterdam
    Ja hoor hier nog zo 1 ik kan heel weinig hebben schreeuw veel meer en dat doe ik zelden, heb ik bij alle drie de zwangerschappen wel, maar meestal rond de 3e maand verdwijnt dat en kun je ineens alles beter aan, ik hoop dit keer weer. :)
    Komt ook denk ik omdat je zo weinig (ik althans) energie en puf heb, dat elk klein dingetje veel te veel wordt. Ik heb het nu bij de derde enigzins onder controle (denk ik ;) ) succes allemaal.

20. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    echt chaggie kan ik niet zeggen, af en toe wel een korter lontje dan normaal, bij mijn zoontje werd ik naarmate ik langer zwanger was steeds onredelijker, zijn ouders mochten bijv. pas ons zoontje zien als mijn ouders waren geweest etc. sloeg helemaal nergens op maar ik vond dat toen heel logisch klinken! mijn schatje vond het vreemd genoeg allemaal prima en pas achteraf besefte ik wat ik allemaal gezegd had en vroeg hem waarom hij het allemaal prima had gevonden, hij zei: je had je gezicht eens moeten zien, nee zeggen kwam echt niet in me op!!
    hihihi, hoezo onredelijk!!

Share This Page