Hoi, normaal heb ik altijd een paar dagen voor mijn nod al bruinverlies. Dit keer heb ik dat niet en ben nu 1 dag overtijd. Zijn er meer dames die altijd bruinverlies hebben voor de nod? Of slaan jullie het bruinverlies ook weleens over waardoor je meteen ongi wordt ? Bij mij is dat nog nooit gebeurt dus ben een beetje aan het hopen dat het nu eindelijk eens raak is
Bij mij slaat het ook wel eens over. Deze maand weer! Ben nog niet helemaal ongi, maar als ik wat afveeg zit er lichtroze (ipv bruin) op mijn wc-papier (sorry voor de details), en ik voel veel gerommel in mijn buik... Ik hoop het zo voor je!
Hallo Luna 1! Ik heb hetzelfde probleem als jij! Dit keer geen bruinverlies, hetgeen heel uitzonderlijk is voor mij! Ik ben 3 dagen overtijd en nog steeds niets! Ik heb wel ongi-krampjes, maar verder niets! Hoe zit het nu met jou? Al nieuws? Wat zou het leuk zijn als het voor beiden raak is hè!
Hoi Hoi, hier nog steeds geen bruinverlies maar heb wel het gevoel dat de afscheiding wat geliger wordt. Weet het niet zeker. Verder ben ik doodmoe en heb pijn inmijn borsten dus denk dat ik gewoon ongi ga worden helaas... Hoe staat het bij jou?